وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پمپ کف‌کش راد ، آشنایی با الکتروپمپ‌های کف کش

پمپ کف‌کش راد ، آشنایی با الکتروپمپ‌های کف کش

پمپ کف‌کش راد

 

الکتروپمپ‌های کف کش راد، یکی از باکیفیت‌ترین محصولات حال حاضر در ایران هستند. این مدل از پمپ‌های کف کش، در دو نوع ساده و فلوتردارو با توجه به درخواست مشتری، ارائه می‌شوند.

 

پمپ‌های کف کش را می‌توان در دو نوع دو جداره یا تک جداره، خریداری کرد. بدنه کف کش‌ها، تمام استیل بوده و از بوش‌های ضد سایش، برای افزایش عمر مفید کف کش‌ها استفاده‌شده است. در این مطلب، قصد داریم راجع به این مدل کف کش‌ها، بیشتر صحبت کنیم.

 

آشنایی با الکتروپمپ‌های کف کش

پمپ کف کش تولیدشده توسط راد پمپ، یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. این پمپ کف کش، برای انتقال آب تمیز، مناسب است. بدنه، شافت و پروانه این محصول، از جنس استیل ضدزنگ است؛ به همین دلیل، پمپ کف کش راد در معرض آب، دچار خوردگی نمی‌شود.

 

این پمپ، یکی از بهترین محصولات برای انتقال آب آشامیدنی است. محفظه مکانیکال سیل در این پمپ، از محفظه الکتروموتور، جدا است. محفظه آب‌بند نیز به نحوی طراحی‌شد‌ه است که روغن در آن، جمع شده و درنتیجه، طول عمر پمپ، افزایش می‌یابد.

 

مشخصات فنی پمپ کف کش

راد پمپ، یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده انواع پمپ در ایران است. محصولات این شرکت، شامل انواع پمپ‌های شناور، کف کش، پمپ آب خانگی و کف کش تنه باریک است.

 

این شرکت توانسته با کمک جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، محصولات باکیفیت را به بازار عرضه کند. محصولات این شرکت، تا سی درصد، برق کمتری مصرف می‌کنند.

 

پمپ کف‌کش راد ، آشنایی با الکتروپمپ‌های کف کش

 

مصرف انرژی کمتر

در پمپ کف کش راد، چندین پروانه وجود دارد تا میزان مصرف انرژی، کاهش یابد. این پمپ را می‌توان در دو مدل دو جداره یا تک جداره سفارش داد؛ علاوه بر این، پمپ کف کش را می‌توان در اندازه‌های مختلفی، شامل 3 اینچ، 2 اینچ و 4.1 اینچ، تولید کرد.

 

با توجه به سایز متفاوت، پمپ‌ها توان متفاوتی هم دارند. تمامی پمپ‌های تولیدشده، حاوی الکتروموتور تک فاز بوده که سیم‌پیچی مسی دارند. این ویژگی، کمک می‌کند تا پمپ، میزان مصرف برق کمی داشته باشد اما راندمان بالایی ایجاد کند.

 

طراحی استاندارد

استاتور و روتور کف کش راد، از ورق سیلیس‌دار باکیفیت، تولیدشده است. در طراحی پمپ، سعی شده است تا اندازه قطعات داخلی و خارجی آن، مطابق با اصول استاندارد جهانی باشد؛ به همین دلیل، قطر بدنه کف کش‌های معمولی، تقریباً 178 میلی‌متر است و کف کش‌های شناور یا تنه باریک نیز قطری معادل 137 میلی‌متر دارند.

 

پمپ کف کش راد، در دو مدل بدون فلوتر و فلوتردار، در بازار موجود است. هر دو مدل، در قسمت مکش خود، یک صافی با جنس پلاستیکی دارند. این صافی، کمک می‌کند تا ذرات جامد، وارد پمپ نشوند.

 

نمونه‌های تک جداره، یک خروجی از کنار دارند و نمونه‌های دوجداره نیز حاوی یک خروجی از قسمت بالایی هستند. هر دو مدل تک جداره و دوجداره، الکتروموتور آب‌خنک دارند.

 

تنها تفاوت بین این دو مدل، این است که در مدل دوجداره، یک کانال داخلی برای عبور آب استفاده‌شده، در نظر گرفته‌شده است.

 

این ویژگی، باعث شده تا پمپ‌های دوجداره، خنک کاری بهتری نسبت به مدل تک جداره داشته باشند. توجه داشته باشید در شرایطی که سطح آب، پایین باشد، با قرار گرفتن نصف پمپ در آب، الکتروموتور آسیبی نمی‌بیند.

 

خرید کف کش راد

شرکت بازرگانی آب نیرو، انواع پمپ کف کش را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما می‌توانید ویژگی محصول موردنظر خود را در وب‌سایت این مجموعه، به نشانی اینترنتی http://abniro.com/، مطالعه کنید.

 

بعد از بررسی ویژگی‌ها، مشتریان می‌توانند نسبت به خرید آنی و آنلاین انواع محصولات صنعتی از مجموعه بازرگانی آب نیرو، اقدام کنند. این مجموعه، آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان است.

 

مشتریان می‌توانند با مشاوره قبل از خرید، پمپ مناسبی را انتخاب کرده و حتی آن را با کمک مشاوران این مجموعه، راه‌اندازی کنند.

 

استفاده از بوش‌های ضد سایش، بدنه تمام استیل، محفظه پمپ، بالانسی بالا، قطر کم، مصرف انرژی کم و راندمان بالا، ازجمله مزایای پمپ‌های کف کش راد هستند.

 

مجموع این ویژگی‌ها، باعث شده تا این پمپ‌ها، به یکی از پرفرو‌ش‌ترین محصولات بازار تبدیل شوند. پمپ‌های کف‌ کش را می‌توان به شکل تک فاز، با توان بین 1 تا سه اسب بخار، خریداری کرد.

 

این پمپ‌ها، در دو مدل 2AS و 2vs، در بازار موجود هستند. این مدل پمپ‌ها را می‌توان برای مصارف نیمه‌صنعتی، استخرها، کشاورزی، مصارف ساختمانی و…، مناسب دانست.

 

پمپ کف‌کش راد ، آشنایی با الکتروپمپ‌های کف کش

 

کلام آخر

پمپ‌های کف کش، یکی از کاربردی‌ترین محصولات در حوزه‌های مختلف هستند. از این مدل پمپ‌ها، می‌توان استفاده‌های مختلفی در کشاورزی، انتقال آب چاه‌ها، انتقال سیالات مختلف در صنایع و…، برد.

 

پمپ کف کش راد، یکی از بهترین محصولات حال حاضر در بازار ایران است. پمپ‌های کف کش این برند، در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، انواع پمپ‌های کف کش را بررسی و خریداری کنید.

 

اگر به دنبال خرید پمپ کف کش باقیمتی مقرون‌به‌صرفه هستید، می‌توانید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این مجموعه، امکان بررسی ویژگی پمپ‌ها را به شکل آنلاین، فراهم آورده است؛ بدین ترتیب، شما می‌توانید بامطالعه ویژگی محصولات مختلف، نوع مناسبی را خریداری کنید.

 

بازرگانی آب نیرو، محصولات خود را با تخفیف مناسب و باقیمتی مقرون‌به‌صرفه، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.