وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

 

اگر شما هیکلی استخوانی و لاغر ندارید غصه نخورید ! شما هم میتوانید جین های تنگ و لوله تفنگی و شلوار های لی چسبان بپوشید با ما در ایران ناز همراه باشید  تا با نکته های انتخاب جین مناسب با اندام چاق آشنا شوید. اما بايد بدانيد که بانوان چاق هم در لباس‌هاي تنگ و اندامي، جذابيت خاصي به دست مي‌آورند. تنها لازم است که شما يک جين مناسب بااندام خودتان را انتخاب کنيد، سپس سعي کنيد آن را با استفاده از لباس‌ها يا ترفندهايي جذاب‌تر کنيد. همراه بنيتا باشيد تا در ادامه نکاتي در مورد انتخاب جين و همچنين استايل هايي براي زيبا ديده شدن را مشاهده کنيد.

 

جين سنگ‌ شور و تيره انتخاب کنيد

جين تيره

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

 

از پيشنهادهاي خوبي که به شما مي‌توانيم بدهيم، شلوارهاي برند NYDJ است که نمونه‌اي از استايل آن را در تصوير بالا هم مشاهده مي‌کنيد. اين برند انواع شلوارهاي اندامي براي بانوان چاق را توليد کرده است. حتماً اگر با ما همراه بوده باشيد مي‌دانيد که رنگ تيره برآمدگي‌هاي بدن شما را مي‌پوشاند، و شما را لاغرتر نشان مي‌دهد اين در حالي است که لباس‌هاي سفيد و روشن شما را هميشه چاق و بزرگ‌تر نشان خواهد داد.

 

جين تيره سنگ‌شور که داراي تنوع زيادي هستند، مي‌توانند با انواع لباس‌هاي کلاسيک و قديمي براي مراسم‌هاي مختلفي به‌خوبي ترکيب شوند. يا اگر رنگ سياه را دوست داريد مي‌توانيد از شلوار جين مشکلي استفاده کنيد و از کمد لباس خودتان لباس تيره ديگري را با آن همراه کنيد، همانند ببر سياه. اينکه به شما توصيه مي‌کنيم جين‌هاي تيره انتخاب کنيد به اين معني نيست که شما نمي‌توانيد از شلوارهاي رنگي استفاده کنيد. بلکه شما مي‌توانيد از شلوارهاي تک‌رنگ و فانتزي تيره هم استفاده کنيد، اما سعي کنيد از شلوارهاي روشن بپرهيزيد، اين رنگ به‌هيچ‌وجه دوست مناسبي براي شما نيست، همچنين قيمت اين شلوارها معمولاً گران‌تر نيز هستند. رنگ‌هايي همانند کبود، سبز تيره، خاکستري تيره مي‌تواند به شما در اينکه بيشتر لاغر ديده شود کمک فراواني کنند.

 

لباس‌ هاي هم اندازه خودتان را خريد کنيد

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

اگر شما کسي هستيد که اندامي چاق‌تر داريد بايد وقت بيشتري براي انتخاب جين مناسب اندام خودتان هم صرف کنيد، لازم نيست جين‌هاي کوچک‌تر از خودتان را به‌زور به تن کنيد. به شما توصيه مي‌کنيم، اگر براي خريد وارد مغازه جين شديد، به‌اندازه کافي زمان براي انتخاب جيني که براي اندام شما مناسب باشد، صرف کنيد. جيني که شما در مغازه به دنبال آن باشيد، بايد به کمر و باسن شما چسبيده باشد، همچنين زماني که مي‌نشينيد و بلند مي‌شويد نبايد احساس تنگي به شما دست بدهد. اگر جين شما تنگ باشد همانند کوسه سفالي ديده خواهيد شد. جين بايد به‌صورت روان و لخت به روي پاهاي شما ايستاده باشد، بدون اينکه به روي پاهاي شما و پشت ران‌هايتان توده‌هاي گوشتي ايجاد کند. جيني که براي شما مناسب باشد پاهاي شما را همانند کساني که اندامي لاغر دارند، بلندتر نشان خواهد داد، بنابراين حالا که از اهميت جين مناسب آگاه شديد، وقت بيشتري براي پيدا کردن شلوار چسبان براي خودتان در نظر بگيريد. اگر شما شکم داريد، شايد دوست داريد که شلوار را به بالاي ناف خودتان بکشيد و کمي از شکم را پنهان کنيد، اما سعي کنيد از اين کار اجتناب کنيد و انواع مختلف جين‌ها را امتحان کنيد تا استايل موردعلاقه خودتان را پيدا کنيد. از هر دو حالت فاق بلند و همچنين فاق کوتاه اجتناب کنيد که هر يک مشکلات مخصوص به خودشان رادارند. هنگامي‌که شلواري را مي‌پوشيد، آن را در اتاق پرو تست کنيد، بنشينيد و بلند شويد مطمئن شويد که شما را اذيت نخواهد کرد، برخي از جين‌ها شما را از حرکت کردن هم مي‌توانند بازدارند. اگر در اتاق پرو هنوز احساس ناراحتي مي‌کنيد بدانيد که بايد به دنبال جين ديگر برويد و گذشت زمان نمي‌تواند مشکل شما را حل کند. اگر توانستيد جيني که به‌اندازه شما متناسب است و همچنين شما را زماني که آن را به تن داريد اذيت نمي‌کنيد و راحت مي‌توانيد حرکت کنيد، اغلب ممکن است اندازه لنگ جين انتخاب‌شده، براي شما بلند باشد، نگران نباشيد. اين مشکل را مي‌توان با استفاده از خياط و تا زدن به داخل و يا بيرون به‌راحتي حل کرد.

 

جين‌ هاي کشي بخريد

 نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

 

شلوارهاي اندامي که به‌اندازه کافي در بافت و الياف خودشان از spandex استفاده‌شده باشد مي‌توانند حالت کشي داشته باشند، مي‌توانند به اندام بانواني که سايز اندامي بزرگ‌تري دارند، کاملاً اندامي ديده شوند. جين‌هاي کشي باکيفيت بالا مي‌تواند به کساني که آن‌ها را به تن دارند برخلاف ساير جين‌ها، احساس راحتي درحرکت، نرمي، راحتي در نشستن و بر خواستن بدهد. اين ويژگي‌ها باعث شده است که اين نوع از شلوارها بيش از موارد ديگر توسط بانوان چاق موردتوجه قرار گيرد. بيشتر برندهاي لباس و توليدکننده جين کوشيده‌اند که شلوارهايي کشي متناسب بااندام بانوان و اندازه‌هاي متفاوت تهيه کنند. ازجمله اين برندها به برند Suki Style مي‌توانيم اشاره‌کنيم. چه مقدار کشي بودن براي شلوار بانوان مناسب است؟ اندازه اين مقدار به شما ربط دارد مي‌تواند از ?% شروع شود. زياد از حد بودن کش مي‌تواند شلوار را لخت نشان دهد و کمتر بودن آن همان کار که شلوارهاي جين عادي مي‌کنند را انجام مي‌دهد.

 

لباس بالا تنه خودتان را به‌ درستي انتخاب کنيد

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

 

اکثر مردم، به‌جز عده‌اي از مدل‌هاي مشهور، زماني که شلوارهاي جين به تن مي‌کنند شبيه مافين مي‌شوند (گوشت‌هاي پهلو آن‌ها از شلوار بيرون مي‌زند،. پس‌ازاينکه مافيني مي‌شويد نگران نباشيد. اگر شما چاق هستيد بايد بدانيد که به همراه شلوار تنگ، يک تاپ بلند، بوليز چين‌دار، بافت‌هاي رها و شل به‌طورکلي لباسي که به روي کمر جين شما بيايد و گوشت‌هاي بيرون زده را بپوشاند. پوشيدن لباسي خوب در بالاتنه مي‌تواند به شما کند که نگاه‌ها از جين و شايد چاقي پاهاي شما به سمت لاغري بالاتنه منحرف شود. با اين ترفندها مي‌توانيد خودتان را لاغرتر از هميشه نشان دهيد. تأکيد مي‌کنيم که بايد لباسي انتخاب کنيد که بلند باشد، از لباسي که تا ناف شما يا کوتاه باشد بپرهيزيد. در اينجا به شما چند مورد از راهکارهاي که مي‌توانيد ياد بگيريد تا لباس بالاتنه مناسب‌تري انتخاب کنيد را مي‌گوييم:

 

براي اينکه کمر خودتان را لاغر و ساعت شني مانند نشان دهيد مي‌توانيد، از يک کمربند رنگي استفاده کنيد و آن را محکم سفت کنيد که بتواند شما را به حالتي که دوست داريد نشان دهد.

 

 

مي‌توانيد از پيراهن‌هاي دکمه‌دار استفاده کنيد، پيراهن‌هاي گشادي که از بالا به پايين روي بدن شما آزاد مي‌ايستند، براي اينکه جذابيت بيشتري داشته باشد مي‌توانيد يک ژاکت هم به شانه خودتان بي اندازيد. همچنين براي افرايش زيبايي بصري مي‌توانيد از گردنيد ها استفاده کنيد. اين لباس دقيقاً لباس محل کار شما است.

 

کمي بيشتر از مورد بالا مي‌توانيد زياده‌روي کنيد و از ژاکت ورزشي استفاده کنيد، که تعادل را در پايين و بالاتنه خودتان بتوانيد مراعات کنيد. براي اينکه مقداري زنانگي را افزايش دهيد مي‌توانيد از اکسسوري هايي نظير گردنبند، کفش‌هاي پاشنه‌بلند هم استفاده کنيد تا به‌جاي مبهم و آشفته بودن، شيک به نظر برسيد.بالاتنه خودتان را مي‌توانيد با استفاده از پيراهن‌هاي کمر باريک نشان دهيد.

 

يک ژاکت همراه جين خودتان به تن کنيد

 

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

 

اگر مي‌خواهيد با دوستان خودتان بيرون برويد، يا براي اينکه فرزند خودتان را از مدرسه برداريد بهتر است که يک ژاکت به همراه جين تيره خودتان داشته باشيد. مي‌توانيد از يک جين روشن‌تر و همچنين سنگ‌شور شده بيشتري نسبت به جين خودتان استفاده کنيد. مي‌توانيد از يک جين آبي روشن به همراه شلوار جين تيره خودتان همانند عکسي که در بالا نشان داده‌شده است استفاده کنيد. همچنين شما مي‌توانيد از يک روسري رنگي در کنار ژاکت خودتان استفاده کنيد تا ذهن‌ها را از شلوار و بدن چاق خودتان منحرف کنيد. اين راهکار مخصوص بانواني است که اندامي منحني شکل دارند و دوست دارند که لباس‌هاي تنگ به تن کنند. اين روش مي‌تواند شما را شيک‌تر و جذاب‌تر نشان دهد.

 

کت چرمي سياه به همراه شلوار لاغر مشکي بپوشيد

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

 

ترکيب شلوار جين مشکي به همراه کت چرمي سياه مي‌تواند يکي از پيشرفته‌ترين و پيچيده‌ترين استايل هايي باشد که شما مي‌توانيد در مراسم‌هاي خاص، شرکت و جمع دوستانه به تن داشته باشيد. قبل از اينکه کت چرمي خودتان را به تن کنيد مطمئن شويد که اين کت مي‌تواند شما را شيک جلوه دهد همچنين بايد به لايه‌هاي زيري و لباس‌هاي بعدي خودتان علاوه بر جين تيره هم‌فکر کنيد. کت چرمي مي‌تواند شما را در لبه اعتمادبه‌نفس پيش ببرد، اگر خوب ديده شويد اعتمادبه‌نفس خواهيد داشت در غير اين صورت شما از اينکه کت چرمي ‌پوشيده‌ايد پشيمان خواهيد شد. سعي کنيد کتي را که انتخاب مي‌کنيد بلند باشد و تا پشت ران شما را پوشش دهد و همچنين دقت کنيد که بتواند برخي از برآمدگي‌هاي بدن شما را هم بگيرد.

ترکيب جين – جين درست کنيد

 نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

 

زناني که اندام بزرگ‌تري دارند هم مي‌توانند از اين استايل پيروي کنند. آن‌ها مي‌توانند از سرتاپاي خودشان را بالباس‌هاي جين بپوشانند، به‌شرط اينکه نکاتي را همانند ساير افراد رعايت کنند. ازجمله اينکه بايد رنگ لباس‌ها، و جين‌هايي که کنار هم پوشيده شده است کاملاً متفاوت و شستشوهاي متفاوتي داشته باشند. هميشه توصيه‌شده است در ترکيب تماماً جين، جين تيره‌تر پايين‌تنه را پوشش دهد. در خريد کردن پيراهن‌هاي جين دقت کنيد که انحناهاي بدن شما را پوشش دهد، يعني به اندام شما بنشين، تا همانند يک جعبه جين از سرتاپا راسته نپوشيده باشيد. مي‌توانيد از پيراهن جين روشن خودتان به همراه شلوار جين تيره و مشکي استفاده کنيد، حتي مي‌توانيد الگوهايي به لباس بالاتنه خودتان اضافه کنيد تا نگاه‌ها را از پايين‌تنه خودتان منحرف کنيد.

 

کفش مناسبي به همراه شلوار جين اندامي بپوشيد

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق

 

شلوارهاي جين لباس‌هاي مناسبي هستند که مي‌توانيد پاهاي خودتان را بلندتر از هميشه نشان دهيد. مي‌توانيد علاوه بر شلوار جين تنگ، اندامي از کفش‌هاي پاشنه‌دار هم استفاده کنيد که اين ترکيب و هدف شما بيش از هميشه عملي‌تر شود. درست است که شما با کفش‌هاي پاشنه‌بلند در اين استايل زيباتر ديده مي‌شويد، اما فراموش نکنيد که مي‌توانيد از کفش‌هاي صاف هم بر اساس استايلي که دوست داريد استفاده کنيد. معمولاً رنگ‌هاي سياه، خاکستري و کاربني مي‌توانند براي اين نوع لباس‌ها ترکيبي خوب باشند. هر نوع کفشي که دوست داريد انتخاب کنيد ولي دقت داشته باشيد که کفش‌ها هم همانند شلوار شما بايد کشيده باشند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

آقایان به سبک مردان هالیوودی کت و شلوار بپوشند!!

 

این زن با وزن 500 کیلوگرم چاق ترین زن دنیا است (عکس)