وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کلینیک زیبایی آوان بلوار اندرزگو

کلینیک زیبایی آوان بلوار اندرزگو

کلینیک زیبایی آوان بلوار اندرزگو

 

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد.

 

لطفاً جهت مشاوره و اطلاع ازقیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.

 

بوتاکس

بوتاکس یا سم بوتولینوم که با مسدود کردن پیام های عصبی به مغز موجب فلج شدن عضلات نواحی مختلف شده و در نتیجه چین و چروک های آن ناحیه را از بین برده و پوست جوان سازی می شود.

 

این روش جوان سازی به علت غیر تهاجمی بودن بسیار مرسوم است. تزریق بوتاکس علاوه بر رفع چین و چروک و خطوط صورت کاربردهای زیادی در علم زیبایی و حتی درمانی دارد.

 

در زمینه زیبایی دارای کاربردهایی مانند لیفت کردن شقیقه، چشم گربه ای، فرم دهی به بینی، فرم دهی به لب، اصلاح لبخند لثه ای می باشد و در زمینه درمانی برای بیماری های هایپرهیدروزیس (تعریق زیاد و غیر عادی)، میگرن، اسپاسم گردن، انحراف چشم، اختلالات حرکتی، انقباض غیرعادی ماهیچه ها، بی اختیاری ادرار و … کاربردی است.

 

اگر تصمیم به تزریق بوتاکس دارید حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید و از برندهای دارای تاییدیه استفاده کنید زیرا استفاده از برندهای چینی و بی کیفیت عوارض جبران ناپذیری برای شما به همراه خواهد داشت.

 

کلینیک زیبایی آوان بلوار اندرزگو ، Avan Beauty Clinic, Andrzegou Boulevard

 

پی آر پی

یکی از روش های نوین در علم پزشکی برای جوان سازی پوست و درمان ریزش مو پی آرپی است.  پی آرپی  به دلیل اینکه روشی کم تهاجمی است و بدون دوران نقاهت است (بلافاصله بعد از انجام کار فرد می تواند به کارهای روزمره خود برگردد) بیش از روش های تهاجمی و جراحی متقاضی دارد.

 

پی آرپی همان پلاسمای غنی شده یک محصول اتولوگ است به این معنا که خون وریدی از خود بیمار گرفته شده و بعد از انجام فرآیند های لازم به او تزریق می شود، به همین دلیل احتمال واکنش آلرژیک بسیار اندک است.

 

حدود 10 سی سی خون گرفته شده داخل کیت های مخصوص ریخته شده و با دور تعیین شده سانترفیوژ می شود و تزرق انجام می شود. در بدن هر فرد به طور طبیعی 5.1 تا 5.4 میلیون پلاکت وجود دارد اما این مقدار با انجام پی آرپی به 4 تا 5 برابر افزایش پیدا می کند.

 

علاوه برموارد ذکر شده پی آرپی حاوی مقدارقابل توجهی فاکتورهای رشد و پروتئین می باشد که سبب ترمیم و تحریک بافت می شود و نقش مهمی در رشد مو دارد.

 

پی آر پی و بوتاکس

 

بوتاکس مصپورت

سال هاست تزریق بوتاکس  مصپورت برای انجام امور زیبایی انجام می شود و به دلیل  کم عارضه بودن و نتایج موثر در افراد مختلف محبوبیت فراوانی دارد.

 

در گذشته تنها از برندهای خارجی و شناخته شده استفاده می شد اما در سال های اخیر بوتاکس های ایرانی نیز در این رقابت موفقیت های چشمگیر به دست آورده و موفق به ساخت  بوتاکس  با کیفیت و قابل رقابت با برندهای خارجی معتبر دنیا مانند دیسپورت شده اند.

 

برند مصپورت از برندهای معتبر ایرانی است که از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای استاندارهای لازم و همچنین تاییدیه وزارت بهداشت می باشد.

 

بوتاکس مصپورت