وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گوشی آیفون بخرم یا اندروید؟

گوشی آیفون بخرم یا اندروید؟

گوشی آیفون بخرم یا اندروید؟

 

یکی از سوال‌های اساسی مردم هنگام خرید گوشی این است که گوشی آیفون بخرم یا اندروید؟ پاسخ این سوال به بودجه و علاقه‌مندی‌های شما بستگی دارد.

 

بسیاری از طرفداران گوشی اپل حاضر نیستند گوشی اندروید بخرند و آیفون را با هیچ موبایلی عوض نمی‌کنند. از طرف دیگر، بسیاری از کسانی که به گوشی اندروید عادت کرده‌اند، ترجیح می‌دهند گوشی اندروید داشته باشند.

 

بعضی از اندرویدی‌ها هم به دلیل امکانات متنوع گوشی‌های آیفون تصمیم می‌گیرند موبایلشان را عوض کنند و گوشی iPhone بخرند. در این مقاله می‌خواهیم گوشی‌های آیفون و اندروید را مقایسه کنیم و روش خرید iPhone قسطی را معرفی کنیم.

 

گوشی اندرویدی بهتر است یا آی او اس

 

مقایسه آیفون و اندروید

اگر بخواهیم گوشی‌های آیفون و اندروید را از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنیم، باید بگوییم که گوشی‌های برند اپل باکیفیت‌تر و گران‌تر از بقیه گوشی‌های موجود در بازار هستند.

 

گوشی‌های اندرویدی کیفیت پایین‌تر و قیمت کمتری دارند. برای اینکه بین خرید آیفون و اندروید به تصمیم قطعی برسید، در ادامه ویژگی‌های این دو مدل گوشی را مقایسه می‌کنیم.

 

مقایسه ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آیفون و اندروید

گوشی‌های iOS نسبت به گوشی‌های اندروید سرعت روان و یکپارچگی بیشتری دارند.

 

نکته مهم این است که همه سخت‌افزار و نرم‌افزارهای موجود در گوشی آیفون توسط اپل تولید می‌شوند و رابط کاربری iOS هم توسط این شرکت به‌روزرسانی می‌شود.

 

به‌علاوه، مهم‌ترین مزیت موبایل‌های آیفون این است که این گوشی هر ۴ تا ۶ سال یک بار آپدیت می‌شوند.

 

مقایسه آیفون و اندروید از نظر شخصی‌سازی

گوشی‌های اندرویدی از نظر شخصی‌سازی بخش‌های مختلف بهتر از گوشی‌های اپل هستند. شما می‌توانید بازی‌ها، منوها و فونت‌های مختلف را دانلود کنید و از انعطاف‌پذیری گوشی خودتان لذت ببرید.

 

شرکت اپل در نسخه‌های اخیر به کاربران اجازه می‌دهد که آیکون‌ها و چیدمان برنامه‌ها را تغییر دهند. ولی در نهایت، برنده شخصی‌سازی، گوشی‌های اندرویدی هستند.

 

کیفیت ساخت گوشی‌های اپل

اگر می‌خواهید بهترین گوشی بازار را بخرید، قطعا باید سراغ گوشی‌های اپل بروید. چون کمپانی اپل به هیچ‌وجه گوشی میان‌رده یا پایین‌رده تولید نمی‌کند و همه محصولات این شرکت کیفیت ساخت بالایی دارند. موبایل‌های شرکت اپل از بهترین مواد ساخته می‌شوند و طراحی درجه یکی دارند.

 

در مقابل، گوشی‌های اندرویدی تنوع بالایی دارند و شما می‌توانید بین این محصولات، موبایل‌های میان‌رده و پایین‌رده هم پیدا کنید.

 

در صورتی‌که بودجه محدودی دارید، می‌توانید سراغ خرید گوشی‌های اندرویدی بروید، ولی با استفاده از روش خرید iPhone قسطی می‌توانید بهترین و جدیدترین گوشی‌های اپل را خریداری کنید.

 

مقایسه اندروید و آی او اس

 

دوربین‌های درجه یک گوشی‌های آیفون

موبایل‌های اپل از نظر کیفیت دوربین حرف اول را می‌زنند و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. اگر اهل عکاسی هستید و می‌خواهید بهترین‌ عکس‌ها را ثبت کنید، در انتخاب بین گوشی اندروید و اپل، بدون هیچ حرفی سراغ خرید گوشی‌های آیفون بروید.

 

با این موبایل‌ها می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌های درجه یک بگیرید. برای خرید گوشی آیفون لازم نیست نگران هزینه آن باشید، بلکه می‌توانید در سایت‌های فروش قسطی iPhone ثبت‌نام کنید و جدیدترین موبایل اپل را خریداری کنید.

 

عملکرد اسپیکر در گوشی‌های آیفون

اسپیکر گوشی‌های اپل از نوع استریو است و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. این اسپیکرها از نظر کیفیت با اسپیکر گوشی‌های گیمینگ ROG مقایسه می‌شوند و صداها را به خوبی تفکیک می‌کنند.

 

عملکرد سریع گوشی‌های آیفون

گوشی‌های اندروید بعد از مدتی کند می‌شوند و عملکرد اولیه را ندارند. اما گوشی‌های آیفون همیشه عملکرد سریعی دارند. به‌علاوه، نرم‌افزارهای آیفون با سخت‌افزار آن هماهنگ است.

 

به همین دلیل، حین استفاده از آیفون با کندی و تاخیر در عملکرد مواجه نمی‌شوید. این ویژگی در زمان بازی کردن به خوبی خودش را نشان می‌دهد. 

 

اگل اهل بازی کردن با موبایل هستید، بهتر است گوشی آیفون بخرید. شما می‌توانید بازی‌ها را با بالاترین سرعت و کیفیت اجرا کنید. در حالی‌که، بسیاری از بازی‌ها در گوشی‌های اندرویدی میان‌رده به کندی اجرا می‌شوند.

 

به‌علاوه، اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام هم در سیستم عامل iOS بدون باگ اجرا می‌شوند. در صورتی‌که ادمین شبکه‌های اجتماعی هستید و زمان زیادی را با اینستاگرام کار می‌کنید، گوشی آیفون برای شما مناسب‌تر است.

 

امنیت بالای گوشی‌های اپل

یکی از مزیت‌های غیرقابل انکار گوشی‌های آیفون امنیت بالای آن‌ها است. شرکت اپل ادعا می‌کند که امن‌ترین بستر ممکن را برای کاربران گوشی‌هایش فراهم کرده است و سیستم عامل قدرتمند و امنی تولید کرده است.

 

سیستم عامل iOS لایه‌های امنیتی تقویت‌شده و پیچیده‌ای دارد، اما سیستم عامل اندروید از نوع متن باز است و قابلیت روت شدن و دستکاری دارد.

 

به همین دلیل، از نظر امنیتی، گوشی‌های اندروید به پای گوشی‌های آیفون نمی‌رسند. بنابراین، اگر امنیت اطلاعات گوشی برای شما مهم است، حتما موبایل اپل بخرید.

 

گوشی آیفون و اندرویدی

 

نحوه خرید iPhone قسطی

سایت‌های بسیاری در زمینه فروش iPhone قسطی فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با بررسی شرایط این سایت‌ها، در یکی از آن‌ها ثبت‌نام کنید و مراحل خرید قسطی آیفون را انجام دهید. برای خرید iPhone قسطی به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید. چک صیادی مدرک ضمانت شماست.

 

نکته مهم این است که قبل از ثبت‌نام در سایت‌های خرید اقساطی بدون ضامن، باید قسط‌های قبلی را پرداخت کنید، چون سابقه بانکی شما بررسی می‌شود. در نهایت، بعد از اینکه سابقه بانکی شما تایید شد، اعتبار خرید iPhone قسطی به حساب شما افزوده می‌شود و می‌توانید خرید را شروع کنید.

 

در این مرحله، می‌توانید انواع مدل‌های گوشی آیفون را بررسی کنید و با توجه به ویژگی‌های مختلف گوشی‌ها، بهترین محصول را انتخاب کنید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به سوال گوشی آیفون بخرم یا اندروید پاسخ دادیم و سعی کردیم با بیان ویژگی‌های گوشی آیفون و اندروید، این دو مدل سیستم عامل را مقایسه کنیم.

 

اگر تصمیم گرفتید گوشی موبایل اپل بخرید و نگران قیمت بالای آن هستید، می‌توانید از روش خرید iPhone قسطی استفاده کنید. برای خرید آیفون قسطی به ضامن احتیاج ندارید و با ارائه شناسنامه و چک صیادی می‌توانید در مدت زمان کمی صاحب گوشی اپل شوید.

 

سوالات متداول

مدارک لازم برای خرید iPhone قسطی چیست؟

برای خرید اقساطی گوشی موبایل اپل به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

 

گوشی آیفون بهتر است یا اندروید؟

در مجموع و برآیند کلی، گوشی‌های آیفون در سطح بالاتری قرار دارند.

 

بهترین مدل گوشی آیفون چیست؟

در حال حاضر، بهترین گوشی اپل در ایران مدل آیفون ۱۳ است.