وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گوشی نوبیا Z11 Max به بازار آمد …

گوشی نوبیا Z11 Max به بازار آمد …

به گزارش ایران ناز درست طبق برنامه، ZTE دیروز نوبیا Z11 Max را رسما معرفی کرد. این دومین دستگاه از سری Z11 است که بعد از Z11 mini می‌آید. حالا دیگر از این خانواده فقط باید منتظر Z11 بود؛ البته اگر شایعه‌ی وجود این دستگاه صحت داشته باشد. با نمایشگر ۶ اینچی و رزولوشن 1080p از جنس Gorilla Glass 3 است.

 

دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی از سنسور IMX298 سونی با دیافراگم f/2.0 و فلش LED دوتایی بهره می‌برد. دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز واید ۸۰ درجه است.تراشه‌ی این گوشی اسنپ‌دراگون ۶۵۲ است که داخل آن یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای

 

گوشی نوبیا Z11 Max به بازار آمد ...

 

Cortex-A72 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و همچنین پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز قرار دارد. پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی هم Adreno 510 است.نوبیا Z11 Max می‌تواند یک رقیب جدی برای شیائومی Mi Max باشد.نوبیا Z11 Max مجهز به حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است؛

 

۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که با کارت حافظه‌ی microSD هم قابل‌ارتقاست.این دستگاه از مودم 4G LTE، بلوتوث ۴.۱، وایفای و GPS پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد و بالاخره‌ این‌که از اندروید لالی‌پاپ استفاده می‌کند.

 

گوشی نوبیا Z11 Max به بازار آمد ...

 

نوبیا Z11 Max در ابعاد ۷.۴ × ۸۲.۲۵ × ۱۵۹.۱۵ میلی‌متر و ۱۸۵ گرم وزن به بازار گوشی‌های هوشمند می‌آید.این گوشی روز ۲۷ خرداد در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلایی با قیمتی معادل حدود ۳۰۴ دلار در چین فروخته می‌شود. دو روز بعد یعنی ۲۹ خرداد نسخه‌ی مخصوص طرفداران کریستیانو رونالدو هم عرضه می‌شود.

 

این نسخه همان‌طور که در تصویر می‌بینید، برای طرفداران این فوتبالیست محبوب طراحی شده و به همین‌خاطر در پشت بدنه‌ی گوشی تصویری از او همراه با امضا و دست‌خط خودش به‌وسیله‌ی لیزر حک شده است.با خرید این نسخه چند هدیه از جمله عکس‌هایی از رونالدو برای تصویر زمینه، یک قاب محافظ با تصویر رونالدو و یک مونوپاد دریافت می‌کنید.