وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

انتشار نخستین نسخه بتای مرورگر اینترنتیopera 10

شرکت Opera Software نخستین نسخه بتا از آخرین نسخه مرورگر اینترنتی خود با نام Opera 10 را به صورت عمومی منتشر کرد.

 شرکت Opera اعلام کرد که این مرورگر اینترنتی جدید به فناوری Opera Turbo مجهز شده است و به کمک آن می‌تواند صفحات اینترنتی را تا 40 درصد سریع‌تر از نسخه Opera 9.5 باز کند. زمانی که سیستم داخلی مرورگر سرعت پایین اتصال به اینترنت را تشخیص دهد، این قابلیت می‌تواند به صورت خودکار فعال شود.

 در این مرورگر جدید اندازه صفحات باز شده در یک صفحه کلی تغییر کرده است و زمانی که صفحه اصلی به پایین هدایت می‌شود، تصاویر کوچک مربوط به هر یک از صفحات باز شده به نمایش درمی‌آیند.

 برای این مرورگر اینترنتی قابلیت تشخیص املا صحیح کلمات در 51 زبان مختلف نیز در نظر گرفته شده و رابط کاربری در آن، با طراحی جدید توسط "جان هیکس"(Jon Hicks) عرضه شده است.

 "جان هیکس" در این خصوص توضیح داد: «ما در اقدام جدید خود تصمیم گرفتیم برخی قابلیت‌ها را کنار بگذاریم و در رابط کاربری جدید بر قابلیت‌های جدید، تمرکز بیشتری داشته باشیم. با گذشت زمان قابلیت‌های رابط کاربری قبلی بسیار متفاوت شد و بر این اساس، ما تصمیم گرفتیم که آن‌ها را به‌روز کنیم».

 او در ادامه خاطرنشان کرد: «ما معتقدیم که Opera 10 نحوه حضور شما در اینترنت و گشت‌وگذارهای اینترنتی را تغییر خواهد داد. ما بخش‌های شگفت‌انگیز فراوانی در این مرورگر جدید داریم، اما زمانی که از این بخش‌ها استفاده می‌کنید، به افزایش سرعت باز شدن صفحات اینترنتی نیز توجه داشته باشد».

 نخستین نسخه بتا از مرورگر Opera 10 هم‌اکنون از روی سایت اینترنتی شرکت Opera برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس قابل بارگذاری است.