وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عذرخواهی رسمی گردان از كادرفنی تیم ملی فوتبال

عذرخواهی رسمی گردان از كادرفنی تیم ملی فوتبال
شهاب گردان دروازه‌بان جوان و خوش‌قامت ذوب آهن كه با درخشش خود از عوامل اصلی موفقیت ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بوده است دیشب با حضور در برنامه نود با عذرخواهی از كادرفنی برای حضور در جمع ملی‌پوشان برای اردوی بعدی مقابل نیجریه چراغ سبز نشان داد.
گردان در این‌باره گفت:«به نظرم آنچه كه بین من و كادرفنی تیم ملی اتفاق افتاد سوتفاهم و سوبرداشت بود من واقعا قصد نداشتم به آقای رشیدی بی‌احترامی كنم به هر حال از چیزی كه اتفاق افتاده عذر می‌خواهم.»
 
گردان كه در دو سال گذشته رفتارهای بعضا تند خود را تصحیح كرده است در برنامه نود گفت كه: بدترین خاطره‌اش در فوتبال كوبیدن توپ به صورت توپ‌جمع‌كن بازی پرسپولیس و ابومسلم بوده و در حال حاضر با آن توپ‌جمع‌كن ارتباط دارد.
شهاب گردان همچنین در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور از قرارداد خود با ذوب آهن صحبت كرد و گفت:«من در این فصل 380 میلیون تومان گرفته‌ام اما در فصل پیش فقط 50 میلیون از حق انتقالم به ذوب آهن نصیبم شد …»
به نظر می‌رسد با این عذرخواهی رسمی گردان در جمع ملی‌پوشان دوباره حضور پیدا كند. در حال حاضر ابراهیم میرزاپور و علیرضا حقیقی دروازه‌بان‌های دوم و سوم تیم ملی هستند و حضور گردان در این جمع به افزایش سطح كیفی و رقابت كمك خواهد كرد.