وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فروش آزادانه مشروبات الکلی در تهران و برخی شهرها

فروش آزادانه مشروبات الکلی در تهران و برخی شهرها
اخیرا فروش بارهای مشروب که در آنها بطری مشروب چیده شده، در ویترین برخی مغازه های لوکس فروشی تهران و برخی از شهرستانها مشاهده شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی جهان این مغازه ها که بیشتر در بورس لوازم لوکس خانگی و لوستر فروشی ها تهران قرار دارند بدون هیچ واهمه ای از نهادهای نظارتی اقدام به فروش بارهای مشروب می کنند آن هم به قیمت های گزاف!

یکی از خریداران در این مغازه ها به خبرنگار ما گفت: هنگامی که برای خرید لوازم چوبی از قبیل مبل و میز تلویزیون سری به بازار مبل میدان امام حسین (ع) زدم وارد پاساژ بزرگی شدم که مغازه های مبل فروشی گرداگرد این پاساژ را فراگرفته بود. مشغول قدم زدن بودم که یک میز در بیرون از یک مغازه نظر من را به خود جلب کرد.
 
میز مربعی بزرگی بود که با شیشه هایی پر از مشروبات الکلی با برند “وتکا” تزئین شده بود. بدون آنکه جلب توجه کنم مغازه دار را صدا زدم و قیمت میز را از او پرسیدم که گفت این میز “بار” است که با شیشه های وتکا تقریبا ۱۷۰۰۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

فرد دیگری که در آن حوالی پرسه می زند ادامه داد:مدتی پیش هم من وارد یک مغازه شدم که مغازه دار مشغول نشان دادن اجناس داخل مغازه به یک خریدار دیگر بود. وی ادامه می دهد: مغازه دارکشو یک میزرا بازکرد که دورن آن پر از قوطی های مشروبات الکلی بود. خریدار از او پرسید این میز با تمام مخلفات به فروش می رسد که فروشنده گفت شما با خرید این میز یک باکس مشروب هم هدیه دریافت خواهید کرد.

گفتنی است پیش از این جهان نیوز در خبری نسبت به فروش الکل برای شرب در داروخانه ها هشدار داده بود. همچنین در خبرها نگرانی از افزایش مصرف الکل در ایران توسط جوانان هشدار داده شده بود. سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کل کشورنیز در مصاحبه ای آمار کشفیات مشروبات الکلی در ایران سالانه ۲۰ میلیون لیتر و حداکثر تعداد افراد معتاد به الکل در کشور حدود ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرده بود؛ در حالی که ۲۵۰ میلیون نفر از جمعیت جهان اعتیاد به الکل دارند.