وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال ماجرای مشت زدن رابرت دنیرو به صورت ترامپ

جنجال ماجرای مشت زدن رابرت دنیرو به صورت ترامپ

جنجال مشت زدن رابرت دنیرو به صورت ترامپ

 

بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی که در زمان مناظرات انتخاباتی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ ، بشدت علیه دونالد ترامپ سخنرانی کرده  بود و با عصبانیت وی را احمق نامیده و گفته بود دلش میخواهد با مشت به صورت دونالد ترامپ بزند بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت دیگر نمیتواند اینکار را بکند  اما شاید به ایتالیا برود ! به گزارش ایران ناز رابرت دنیرو بازیگر مشهور که پیشتر اعلام کرده بود می‌خواهد با مشت به صورت دونالد ترامپ بزند حالا می‌گوید دیگرنمی‌تواند این کار را بکند چون او رییس جمهور شده است.

جنجال ماجرای مشت زدن رابرت دنیرو به صورت ترامپ

 

 

رابرت دنیرو با اعلام ناامیدی‌اش از انتخاب نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شوخی گفت شایدهم راهی ایتالیا شود، اما به موقعیت جدید ترامپ احترام می‌گذارد.
رابرت دنیرو که پیش از انتخابات گفته بود می خواهد بزند توی صورت ترامپ حالا می‌گوید: فقط می‌خواهم ببینم او چه کار می‌خواهد بکند.

جنجال ماجرای مشت زدن رابرت دنیرو به صورت ترامپ

دنیرو چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی جیمی کیمل شرکت کرد تا از احساسش درباره انتخاب ریاست جمهوری ترامپ بگوید.او در پاسخ به جیمی کیمل که پرسید: آیا هنوز می‌خواهی به صورت ترامپ مشت بزنی؟ ممکن است برای این کار دستگیر شوی… گفت: دیگر نمی‌توانم این کار را بکنم چون او حالا رییس جمهور است و من باید به جایگاه او احترام بگذارم. فقط می‌خواهم ببینم او چه کار می‌خواهد بکند و چطور می‌خواهد این کارها را انجام بدهد و در ضمن می‌بینم که در بسیاری از شهرها مردم زیادی از انتخاب او ناراحت هستند و اعتراض می‌کنند.

 

جیمی کیمل گفت: پاسخ اوباما نیز نشان دهنده همین است که در عین‌حال که از ترامپ حمایت می‌کند اما می‌گوید ما مخالفان او هنوز با هم هستیم. دنیرو در پاسخ گفت: شاید اوباما هم می خواهد ببیند او چه کار می‌کند. او به شوخی گفت: یک بار هم دیدید شهروندی ایتالیا را گرفتم و رفتم آنجا. 

 

این بازیگر محبوب ماه اکتبر در مسیر تهیه یک ویدیو از چهره‌های مشهور برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات از فرصت استفاده و شدیدترین اعتراض‌ها را به ترامپ کرده بود و از ترامپ به عنوان دیوانه، یک فاجعه نژادی و احمق یاد کرده بود. او پس از آن با جان وویت پدر آنجلینا جولی که از حامیان قدیمی جمهوری‌خواهان است نیز درگیری لفظی پیدا کرد و همه آنهایی را که از ترامپ حمایت می‌کنند نادان خواند.

 

مطالب مرتبط:

 

جنجال خرید رونالدو از دونالد ترامپ +عکس

 

جنجال ماجرای سفر دونالد ترامپ به ایران +عکس

 

تظاهرات آمریکاییها علیه ترامپ و واکنش اوباما +تصاویر

 

جدیدترین عکسهای ایوانکا دختر جذاب دونالد ترامپ

 

تصاویر و بیوگرافی همسر زیبای دونالد ترامپ

 

واکنش خنده دار دو بازیگر ایرانی به انتخاب ترامپ +عکس

 

حمله کاربران ایرانی به اینستاگرام کلینتون و ترامپ +تصاویر

 

تصاویر گریه طرفداران کلینتون و شادی طرفداران ترامپ

 

متن سخنرانی گریه آلود ترامپ پس از پیروزی +عکس

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد +تصاویر پس از پیروزی

 

نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروزی ترامپ +تصاویر

 

بوسه ی یک میمون بر صورت ترامپ جنجالی شد +عکس

 

آزار جنسی ملکه زیبایی فنلاند بدست ترامپ +عکس

 

مشخص شدن بیماری هیلاری کلینتون (عکس)