وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اقدام عجیب یک شهردار روسی برای برف روبی

اقدام عجیب یک شهردار روسی برای برف روبی
شهردار سن‌پطرزبورگ به منظور برف‌روبی خیابان‌ها و معابر این شهر پس از بارش‌های سنگین هفته جاری شیوه جدیدی را به کار گرفت.

به گزارش فارس "والنتینا واتوینکو " شهردار سن‌پطرزبورگ در اقدامی جدید به منظور پاکسازی خیابان‌ها و معابر این شهر پس از بارش‌های سنگین برف در هفته جاری از دانش‌جویان، مهاجران و بی‌خانمانان این شهرکمک گرفت.

بنا بر این گزارش، این شیوه که موجب بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر سن‌پطرزبورگ خواهد شد، به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد که برای یک تا 2 جلسه به سر کلاس درس نروند و از سویی دیگر مهاجران و بی‌خانمانانی که شب‌ها را در خیابان‌‌ها به سر می‌برند، درآمد کمی را برای تامین مایحتاج زندگی کسب کنند.

واتوینکو تصریح کرد افرادی که منزل ثابتی برای سکونت ندارند می‌توانند در ازای دریافت مبلغ اندکی برای 2 یا 3 ساعت به کارگران شهرداری در برف‌روبی خیابان‌های سن‌پطرزبورگ کمک کنند.

این در حالی است که مهاجران و آوارگان سن‌پطرزبورگ در واکنش به طرح پیشنهادی شهردار علاقه کمی نشان دادند و معتقدند درآمد این کار بسیار کمتر از مبلغ مورد نظر است و شغل آنها باید به طور رسمی ثبت گردد.

همچنین از روسای دانشگاه‌ها خواسته شده تا به دانشجویان اجازه مرخصی از کلاس‌های درس داده شود که به عقیده کارشناسان این امر یادآور دوران حاکمیت شوروی در این کشور است که از دانشجویان برای کمک در پروژه‌های سازندگی و کار در مزارع این کشور استفاده می‌شد.