وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری پدر و دختر امریکایی بخاطر روابط نامشروع!!

دستگیری پدر و دختر امریکایی بخاطر روابط نامشروع!!
نظرسنجی انجام شده توسط شبکه خبری ABC نیوز ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که بسیاری از شهروندان آمریکایی با داشتن رابطه غیر اخلاقی و به تعبیری دیگر زنای با محارم مخالف نیستند.
شبکه خبری ABC نیوز آمریکا اخیرا در صفحه اختصاصی خود در سایت فیس بوک، یک نظرسنجی قرار داده و از کاربران و مخاطبان خود خواسته نظرشان در مورد داشتن رابطه غیر اخلاقی و زنا با محارم را اعلام کنند.
بر اساس نتایج بدست آمده از این نظرسنجی، بیشتر شرکت کنندگان در آن موافقت خود با داشتن رابطه ای غیر اخلاقی با محارم را اعلام کرده اند. این کاربران موافق نظر مثبت خود را مشروط به موافقت طرفین دانسته اند.
این افراد موافق برای دفاع از نظر خود، اعلام کردند: بدون شک افرادی که تمایل به داشتن رابطه با محارم خود دارند، دارای یک بیماری روحی هستند از همین رو نباید جلوی آنها را گرفت. برخورد با چنین افرادی تأثیر معکوس و منفی در بر خواهد داشت.
ناگفته نماند گروه اندکی نیز از شرکت کنندگان در این نظرسنجی مخالفت خود با این اقدام را اعلام کرده و انجام چنین نظرسنجی توسط این شبکه را مورد حمله و انتقاد قرار دادند.
این افراد مخالف معتقدند که در صورت عدم برخورد قاطع با مرتکبان این نوع زنا، می تواند تأثیر بسیار بدی بر طرفین بگذارد از همین رو بهتر است با برخورد فوری و قاطع، این مشکل حل و درمان شود.

این نظرسنجی پس از آن انجام شد که این شبکه تلویزیونی یک ویژه برنامه ای در مورد رابطه نامشروع یک استاد دانشگاه 46 ساله با دختر 24 ساله خود را پخش کرد. این رابطه غیر اخلاقی سه سال برقرار بود تا اینکه پلیس آمریکا اخیرا آنان را بازداشت کرد.

در پی محاکمه این استاد دانشگاه مشخص شد که این کار با موافقت دختر انجام می گرفته از همین رو دادگاه حکم وی را کاهش داده و او را تنها به چهار سال زندان محکوم کرد.
در همین حال وکیل مدافع این استاد دانشگاه طی اظهاراتی گفت: با توجه به اینکه موکل بنده و دخترش به طور کامل با این کار موافق بوده اند، نباید محکوم می شدند زیرا دادگاه اجازه ورود به حریم خصوصی آنان را نداشته است.
در پایان گفتنی است مؤسسه آلمانی "ماکس پلانک" در سال 2007 میلادی با انتشار گزارشی اعلام کرد که هفت کشور چین، فرانسه، ساحل عاج، هلند، روسیه، اسپانیا و ترکیه و نیز رژیم صهیونیستی "قانونی بودن زنا با محارم در صورت موافقت طرفین" را تأیید می کنند و هیچ مخالفتی با آن ندارند و چنین اقدامی از نظر آنان به هیچ وجه جرم یا رفتاری غیر قانونی به شمار نمی رود.