وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

17 میلیون دلار جایزه فقط برای یک لطف ساده!!

17 میلیون دلار جایزه فقط برای یک لطف ساده!!
مرد فیلیپینی خوش اخلاق و مودبی كه جایش را در صف به یك زن داده بود نمی‌دانست این كار زندگی‌اش را از این رو به‌آن‌رو خواهدكرد.
اواخر ماه گذشته میلادی، تعداد زیادی از مردم در صف خرید بلیت بخت آزمایی بزرگ فیلیپین ایستاده بودند. این بخت آزمایی از 15 ماه ‌گذشته، هیچ برنده‌ای نداشت و به همین دلیل، جایزه نقدی آن از همیشه بیشتر بود.
 
این مرد اجازه داد فرد دیگری جلوتر از او در صف خرید بلیت بخت آزمایی بایستد و با این كار برنده میلیون‌ها دلار شد.
برنده نهایی این بخت‌آزمایی، به برگزاركنندگان مراسم گفت كه در صف خرید جایش را به زن جوانی می‌دهد كه خود را به زور در صف جا كرده بود، اما او به‌جای ترشرویی، اجازه داد تا این خانم در صف بایستد.
این بزرگواری برای این مرد خوش شانس 17 میلیون دلار جایزه به‌همراه داشت.این مرد می‌گوید از آنجا كه آنها هر دو، بلیت‌هایی را خریداری كرده بودند كه به‌طور تصادفی توسط رایانه انتخاب می‌شد، اگر این خانم جایش را نگرفته بود امكان نداشت برنده شود.
سخنگوی سازمان مجری این بخت آزمایی گفت: فرد برنده مردی با چهره‌ای مهربان است كه آنقدر بی‌ادعا و افتاده است كه حتی تا یك هفته پس از اعلام نتایج، فهرست برندگان را نگاه هم نكرده بود.او پس از برنده‌شدن حتی برای زنی كه با بزرگواری در صف جایش داده بود غصه می‌خورد.
سازمان مجری این بخت آزمایی اعلام كرده كه نام پرندگان مخفی می‌ماند و این كار تا حدی به دلیل حفاظت از آنها در برابر آدم ربایان است.گفته شده‌است كه این مرد حدود شصت سال دارد و در آمریكا زندگی می‌كند.
وی برای دیدار با خانواده‌اش از آمریكا به فیلیپین بازگشته بود.او اعلام كرده به‌زودی به آمریكا نزد سه فرزندش باز خواهد گشت.
در این كشور فقیر، مردم فقیر برای برنده شدن در مسابقات بخت آزمایی با خرید بلیت‌های چند دلاری در آروزی به‌دست آوردن جایزه‌های اینچنینی هستند.