وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

10 عطر پر طرفدار مردانه و زنانه زمستان 89 تهران

10 عطر پر طرفدار مردانه و زنانه زمستان 89 تهران
عطری که از یک نفر به مشام ما می رسد می تواند معیاری برای قضاوت ما در مورد آن شخص باشد. شاید به همین دلیل است که استفاده از عطرها قانون خودش را دارد که کمتر به آن توجه می شود.

 مثلا می گویند بهتر است در بهار از عطرهای ملایم استفاده کنیم و در تابستان باید بوی تلخ و سرد یا خنک و ترش بدهیم. عطرهای شیرین، تند و تلخ معمولا برای فصل های پاییز و زمستان پیشنهاد می شوند.

همچنین باید در محافل رسمی عطرتان رایحه‌ای تلخ، گرم و شیرین داشته باشد اما در مجلس دوستانه و صمیمی باید بوی عطرهای سرد و ترش بدهیم. حالا اینکه چطور مشخص می شود بوی عطر شما شیرین است یا ترش، گرم است یا سرد و تلخ، مستقیما بستگی به احساسی دارد که بعد از بوییدن آن به شما دست می دهد.

به گزارش "ریالفا" بازار عطر در دنیا روز به روز انقدر داغ می شود که بعضی از بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست های مطرح و معروف هم نتوانستند از خیر سود آن بگذرند و عطرهای زنانه و مردانه به نام خودشان برای فروش روانه بازار کرده اند.

 
10 عطر پر طرفدار مردانه و زنانه زمستان 89 تهران

 شرح تصویر، از راست به چپ. ردیف بالا: زن/Zen for men by Shiseido -بلو/Bleu de Chanel by Chanel – دی وان جنتلمن/The One Gentleman by Dolce&Gabbana – اتیتود/Attitude Pour Homme by Giorgio Armani – اترنیتی آکوا/Eternity Aqua for Men by Calvin Klein

ردیف پایین:هات واتر/Hot Water by Davidoff -باس باتلد/Boss Bottled Collectors Edition by Hugo Boss -بربری اسپرت/Burberry Sport for Men -دانهیل/Dunhill 51.3 N by Alfred Dunhill -مموری دی هوم/Memoire D’homme by Nina Ricci