وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دستگیری یك نوجوان فقط به خاطر بازی!

دستگیری یك نوجوان فقط به خاطر بازی!
یك نوجوان انگلیسی به دلیل اســتــــفاده از باگ های بازی و ایجاد نرم افزار مخرب برای حمله به سرور بازی ها دستگیر شد.

به گزارش Sun، به نقل از گیم اسپات این حمله به سرورهای Black Ops انجام شده، اما گزارش بی بی سی پیرو این موضوع اعلام نكرده كه دقیقا كدام سرور از بازی، مورد حمله قرار گرفته است. اكتیویژن یكی دو ماه پیش پلیس را از این حملات آگاه كرده بود.

این نوجوان نرم افزاری به نام Phenom Booter ایجاد كرده كه می تواند علیه سرورهای اكتیویژن حملات DoS انجام دهد و جلوی بازی بسیاری از گیمرهای دیگر را بگیرد. این شخص همچنین در تلاش بوده تا نرم افزار خود را به دیگران نیز بفروشد.

پلیس با رهگیری آدرس آی پی این شخص، محل وی را پیدا كرده و به جرم سوءاستفاده از كامپیوتر او را دستگیر كرده است.

تاریخ عرضه مس افكت2 مشخص شد
صــرف نــظر از تمام شایعاتی كه پیرامون بازی Mass Effect 3 منتشر شده، سرانجام تاریخ عرضه نهایی نگارش دوم این بازی مشخص شد.

به گزارش IGN، مس افكت2 در تاریخ 18 ژانویه در آمریكا و 3 روز بعد در اروپا برای كنسول پلی استیشن 3 عرضه می شود. همان طور كه پیش از این گزارش شده بود، این بازی با یك نسخه كتاب كمیك عرضه می شود كه در سرنوشت و داستان بازی تاثیر خواهد داشت. همچنین بسته های مختلفی چون حافظه گمشده كاسومی، پروژه ابرلرد، خاستگاه سایه شكن و زره اژدهای سرخ نیز در دیسك بازی وجود خواهد داشت.

كویك برای اكس باكس می آید
شـــــركــــتid Software تولیــــدكننده بازی Quake Arena 3 اعلام كرد كه چهارشنبه هفته جاری، این بازی برای شبكه اكس باكس لایو عرضه خواهد شد.

این بازی 16 نفره اول شخص تیراندازی، 6 حالت مختلف چندنفره (دث مچ، تیم دث مچ، CTF، تورنمنت، برداشت و اورلود) خواهد داشت و بیش از 40 نقشه در آن قرار داده شده كه 12 تای آن منحصرا برای اكس باكس 360 عرضه می شود.

در مورد قیمت این بسته قابل دریافت اطلاعاتی منتشر نشده است.