وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لمس کنید تا درهایش باز و بسته شود !!

لمس کنید تا درهایش باز و بسته شود !!
یک شرکت خودروسازی در نمایشگاه خودروی دیترویت آخرین خودروی نمایشی خود را با نام HCD-12 Curb به همراه فناوری های جالب توجهی که در ساخت آن به کار گرفته شده بود از جمله استفاده از فناوری لمسی به جای دستگیره های در خودرو به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، این خودرو ویژه رفت و آمدهای داخل شهری ساخته شده و سرنشینان آن در واقع در کابینی خواهند نشست که اتاقک داخلی آن از تکنولوژی های متفاوت پوشانده شده است. این خودرو بسیار یکپارچه و فشرده بوده و طول آن تنها 3.5 سانتیمتر بلندتر از مدل دیگر این خودروسازی به نام Accent است.

یکی از فناوری های به کارگرفته شده در این خودرو فناوری لمسی است که جایگزین دستگیره های معمول درهای خودرو شده است، به این شکل سرنشین تنها با لمس کردن صفحه ای که بر روی درها قرار گرفته است می تواند درهای خودرو را باز و بسته کند.

موتور خوردروی Curb با کمک موتور 1.6 لیتری سوختی و جعبه دنده دوگانه می تواند در بزرگراه ها برای هر 100 کیلومتر مسافت 5.9 لیتر سوخت مصرف کند.

فناوری دیگری که در این خودرو جلب توجه می کند، "بلو لینک" نام دارد. ابزاری که امکان برقراری ارتباط با دیگر خودروها را برای راننده یا سرنشینان فراهم می آورد و راننده برای استفاده از آن نمایشگری لمسی و چند گزینه ای را در اختیار دارد.

ابزارهای هشدار زودهنگام و خودکار تصادف، کلید اورژانس، ابزاری برای ردیابی خودروی به سرقت رفته و تایپ صوتی پیامک در تلفن همراه از دیگر ویژگی های بلو لینک به شمار می رود.

بر اساس گزارش سی نت، از دیگر امکاناتی که در ساخت این خودرو به کار گرفته شده است حذف آیینه های کناری خودرو و جایگزین شدن آنها با استفاده از دوربینهای تصویربرداری است، البته این فناوری را به تازگی می توان در خوردوهای زیادی مشاهده کرد.