وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوپر مدلی که در منزل معشوقه اش خودکشی کرد

سوپر مدلی که در منزل معشوقه اش خودکشی کرد
سال گذشته  دنیای مد بخاطر خودکشی نافرجام یکی از مانکن های مشهور شوکه شد. نائومی که از معروف ترین مانکن های جهان می‌باشد و اکنون 31سال سن دارد، سال گذشته خودکشی کرد اما پزشکان او را نجات دادند. او چند روز پیش درمورد این اقدام خود توضیحاتی داد.
نائومی گفت که مردم بارها از من پرسیدند که چرا این کار را کردم، چرا به پسرم فکر نکردم و اینکه بعد از من چه زندگی ای خواهد داشت؛ اما هیچ کسی نمی تواند متوجه شود که من عاشق پسرم هستم.
من احساس میکردم وجودم برای او و خودم مثل یک زهر تلخ و مسموم است. تصمیم گرفتم که از این احساس تلخ رها بشوم. فکر می کردم که پسرم در کنار پدرش و همچنین مادر من می تواند زندگی بهتری را تجربه کند.

9ماه پیش بود که نائومی در منزل دوست و معشوقه سابق خود ، کلود ماکلله (بازیکن سرشناس فوتبال) در پاریس با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.

نائومی پس از خوردن بیش از حد قرص در لحظات آخر زندگی با یکی از دوستانش تماس میگیرد و او متوجه حالت غیرطبیعی نائومی شده و با اورژانس تماس می گیرد.

مامورین او را در حالت اغما پیدا و به بیمارستان منتقل می کنند و یک هفته در کما به سر می برد.
نائومی می گوید که کلود به من صدمه زد، من احساس تنهایی می کردم، خیلی تنها، نمی توانم چگونه توضیح دهم اما واقعا احساس خیلی خیلی بدی بود. حالا که فکرش رو میکنم میبینم که تصمیم احمقانه ای گرفته بودم.