وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همیشه قبل از تصمیم گیری این کار را انجام دهید

همیشه قبل از تصمیم گیری این کار را انجام دهید
نوبت بعد اگر خواستید تصمیم‌ مهمی بگیرید، قبل از هر اقدامی ابتدا یك بطری آب بنوشید چون محققان در یك بررسی جدید ادعا ‌كرده‌اند كه افراد با مثانه پر، بهتر می‌توانند تصمیم‌ بگیرند.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این محققان دریافته‌اند كه در یك لحظه، مكانیسم خودداری در مغز در تمام نقاط بدن یك حس خویشتن‌داری را القا می‌كند و به همین خاطر افراد در هنگام پر بودن مثانه چون در وضعیت كنترل قرار می‌گیرند، قادر هستند كه تصمیمات مهم‌تر و با ارزش‌تری را اتخاذ كنند و در نتیجه بهتر قضاوت نمایند.

به گزارش روزنامه‌ دیلی تلگراف، این متخصصان در دانشگاه هلندی «تونت» وضعیت كنترل مثانه را با بخش‌های مشابه در مغز كه احساسات مربوط به پاداش و امیال را فعال می‌سازند، مرتبط می‌دانند.

این مطالعه همچنین نشان می‌دهد كه حتی فكر كردن به واژه‌های مربوط به ادرار كردن نیز می‌تواند همین تاثیر را ایجاد كند.

بنابراین تحقیق، مردم در كنترل انگیزش‌های خود برای لذت‌های كوتاه مدت تواناتر هستند و در عین حال هم گزینه‌هایی را انتخاب می‌كنند كه در مدت طولانی سود بیشتری برای آنها داشته باشند. به این ترتیب بخشی از مغز كه این سیگنال را می‌فرستد نه تنها برای كنترل مثانه بلكه برای خودداری و كنترل در تمام قسمت‌های دیگر فعال می‌شود.

بنابراین فعال شدن مكانیسم خودداری به شما كمك می‌كند كه در تصمیم‌گیری‌های خود امیال و پاداش‌های لحظه‌ای را انتخاب نكنید بلكه در عوض به پیامدهای سودمند و بلند مدت انتخاب خود بیندیشید.