وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدیدترین فیلم محمدرضا گلزار مجوز نمایش نگرفت

جدیدترین فیلم محمدرضا گلزار مجوز نمایش نگرفت
تازه‌ترین فیلم گلزار که «شیش و بش» نام دارد و برخی نیز به طعنه آن را «کما2» نامیده‌اند، نتوانست مجوز نمایش دریافت کند.
 تازه‌ترین فیلم محمدرضا گلزار یعنی فیلم «شیش و بش» به کارگردانی بهمن گودرزی که فیلمنامه آن نیز توسط خودِ گلزار نوشته شده، پروانه نمایش نگرفت.
پیش از این مسئولین هدایت‌فیلم که تهیه این فیلم را برعهده داشتند، گفته بودند که این فیلم نوروز 90 روی پرده می‌رود ولی عدم دریافت پروانه نمایش موجب شده که اکران فیلم به سال آینده موکول شود.
«شیش و بش» یک کمدی است که به جز محمدرضا گلزار، امین حیایی، آنا نعمتی، بیتا فرهی، میرطاهر مظلومی، شهنام شهابی، تانیاجوهری و رضا رشیدپور هم در آن بازی کرده‌اند.
هرچند کارگردان فیلم به کرات اعلام کرده «شیش و بش» یک کمدی موقعیت است که در صورت اکران رکوردهای فروش را جابجا می‌کند اما آنها که از نزدیک درگیر تولید پروژه بوده و فیلمنامه آن را خوانده‌اند بیش از هر چیز شباهت‌های اثر به فیلمفارسی‌های پیش از انقلاب توجهشان را جلب کرده است و جالب اینکه برخی هم این فیلم را در ادامه «کما» دانسته و آن را با نام «کما2» نام‌گذاری کرده‌اند!
در هر صورت به نظر می‌رسد اوضاع فیلم آن قدر نابسامان بوده که موجب شده پروانه نمایش فیلم صادر نشود و هدایت‌فیلم که روی اکران نوروزی فیلم حساب زیادی کرده بود، باید به فکر رایزنی‌هایی باشد که برای دریافت پروانه نمایش فیلم صورت می‌گیرد.