وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوء استفاده از زنان مطلقه و بیوه به بهانه بازیگری

سوء استفاده از زنان مطلقه و بیوه به بهانه بازیگری
عدم نظارت بر دفاتر و تولید فیلمسازی و افزایش قارچ گونه آموزشگاههای مدعی همکاری با بازیگران مشهور سینما و تلویزیون برای جذب بازیگر به ویژه در میان دختران و زنان زمینه های گسترش فسادهای اجتماعی و مالی را فراهم ساخته است .

یکی از مخاطبان البرز با ارسال یک نامه از جزئیات سوء استفاده از خانمهای بیوه و مطلقه دریکی از همین دفاتر پرده برداشت.

وی در نامه خود که برگرفته از حضور دو هفته‌ای‌ش در یکی از دفاتر فیلمسازی است سخن گفته و  از ماجرای جذب زنان بیوه و مطلقه به بهانه حضور در فیلمها و سوءاستفاده اجتماعی و اقتصادی از آنان پرده برمی دارد.

وی در بخشی از این نامه می نویسد: در زندگی حرفه ای م علاقه ای به سرک کشیدن یا زیرآب زدن ندارم اما آنچه باعث شد این نامه را از وضعیت چنین دفاتری بیان کنم لگدمال شدن احساسات آدمهای گمنام عاشق بازیگری و سوء استفاده های اخلاقی از آنان بخاطر همین علاقه بود.

وی در بخش دیگری از این نامه می نویسد: خیل عظیمی از خانمها از هر سنی در دفتر مذکور حضور داشتند که بعدها متوجه شدم «دستچین» شده هستند و اکثر آنان را خانمهای بیوه و مطلقه تشکیل می دهند و علت این انتخاب ـ بقول دستیار کارگردان ـ این بود که با آنها راحت تر میتوان کار کرد.

جذب گسترده زنان خاص
وی ماجرای رفت وآمدش به این دفتر را بخاطر دستیاری کارگردان در یکی از فیلم های ویدئویی عنوان کرده و می افزاید: وی دو دفتر دارد که این کارگردان صرفا بیشتر وقت خود را در یکی از دفاترش می گذراند که هرکسی اجازه ورود به آنجا را ندارد.

اما دفتر دیگری نیز وجود دارد که فردی بنام"ح" در آنجا مستقر بوده و عمده رفت و آمد من نیز به همین دفتر که دفتر فرعی محسوب می شد، بود.

وی ادامه داده است: آقای "ح" دستیار کارگردان بود و نقش اصلی را در انتخاب بازیگران برعهده داشت. وی توانسته بود زنان و دختران زیادی را جذب این دفتر کند که بعدها متوجه شدم اکثر آنها بیوه یا مطلقه هستند و دلیل این کار این بود که بنا به گفته این فرد با آنها راحتتر میتوان کارکرد.

او می افزاید: این فرد به من توصیه می کرد در فیلمنامه جایی برای حضور چنین زنانی با سن و سال های مختلف پیش بینی کنم زیرا از این گونه افراد در دست و بالش فراوان هستند.

"طلاق"شرط اول!
وی در ادامه از جذب و ترد عجیب یک زن که از شرق کشور آمده بود سخن گفته و می افزاید: او در آستانه طلاق بود و قرار بود در یکی از سکانس ها حضور پیدا کند به همین منظور برای تست گریم و…به تهران دعوت شد تا بعدا توسط آقای "ح" به محل سکونتش منتقل شود اما دراقدامی عجیب عذر او را خواستند. وقتی علت را پیگیری کردم متوجه شدم این زن بدلیل باردار بودن قادر نبود تا زمان تولد نوزادش از همسرش جدا شود و به همین دلیل عذر او خواسته شد.