وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دو فوتبالیست سرشناس بازداشت شدند

دو فوتبالیست سرشناس بازداشت شدند
ایران نوشت: دو فوتبالیست سرشناس قدیمی به اتهام سرقت و فروش لوازم خودروهای سرقتی در پایتخت، شناسایی و دستگیر شدند. رسیدگی به این پرونده از سوم فروردین به دنبال شكایت مرد جوانی به كلانتری 129 جامی در دستور كار پلیس قرار گرفت.
 
وی در شكایتش گفت: ساكن شهرستان زنجان هستم و چند روز قبل برای درمان همسرم سوار بر خودروی پژو پرشیا به تهران آمدیم. صبح امروز برای رفتن به بیمارستان به طرف محل پارك خودرو رفتم كه در كمال ناباوری متوجه شدم خودرویم شبانه از كنار خیابان سرقت شده است.
 
پس از اعلام این شكایت، شماره پلاك خودروی سرقتی به یگانهای انتظامی اعلام شد. سرانجام چند روز بعد خودروی مورد نظر در تهران شناسایی و توقیف شد. راننده 30 ساله در بازجوییها گفت: حدود دو سال است كه اعتیاد شدید به شیشه دارم. از آنجا كه بیكار هستم، برای تأمین هزینه زندگی و مواد مخدر، مجبور به سرقت هستم.
 
پس از سرقت شبانه پژو، لوازم داخلی آن را به یك مالخر كه از فوتبالیستهای قدیمی است، فروختم. سارق حرفه ای در ادامه بازجوییها به بیش از یكصد فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده محلههای منیریه، ابوسعید، رازی، چهارراه لشكر و خیابان ولیعصر و فروش لوازم مسروقه به فوتبالیست قدیمی اعتراف كرد.
 
به دنبال این اعترافها، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 11 به تیمی از كارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی مأموریت داد درباره اظهارات سارق و مالخر تحقیق كنند. كارآگاهان نیز پس از بررسیها دریافتند فوتبالیست قدیمی اواخر اسفند از سوی كارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران دستگیر شده است.
 
او در بازجوییها به همدستی با یكی دیگر از فوتبالیستهای قدیمی اعتراف كرد كه او نیز در خانهاش دستگیر شد. مقدار قابل توجهی اموال مسروقه نیز كشف و ضبط گردید. در حال حاضر تحقیقات قضایی، پلیسی در این باره ادامه دارد.