وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنی که مجبور شد ادرار نیروهای امنیتی را بنوشد !!

زنی که مجبور شد ادرار نیروهای امنیتی را بنوشد !!
نزیهه سعید خبرنگار بحرینی الاصل شبکه فرانس ۲۴ به دلیل پوشش خبری نخستین روزهای قیام مردمی بحرین توسط مزدوران رژیم آل خلیفه بازداشت و ۱۲ ساعت تحت شدیدترین شکنجه ها قرار گرفت.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری براثا و خبرگزاری آلمان، در حالی که حدود ۴ ماه از قیام مردمی بحرین می گذرد هر روز ابعاد جدیدی از جنایات رژیم دیکتاتوری آل خلیفه فاش می شود.

 
نزیهه سعید خبرنگار بحرینی شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ و رادیو مونت کارلو است که حوادث ۱۷ فوریه در میدان لولو را پوشش داد زمانی که نیروهای پلیس و ارتش بحرین وحشیانه به معترضین حمله می کردند و یک نیروی امنیتی سر “عیسی عبدالحسن” پیرمرد بحرینی را از فاصله نزدیک هدف گلوله قرار داد به طوری که مغز وی به روی دیوار پاشید.

سعید پس از این واقعه نزد اعضای کمیته حقیقت یابی که به دستور پادشاه بحرین تشکیل شده بود رفت و شهادت داد که نیروهای امنیتی چگونه پیرمرد بحرینی را به طرز فجیعی به شهادت رساندند. این اقدام جسورانه خبرنگار فرانس ۲۴ آل خلیفه را به انتقام واداشت.

وی اخیرا به جزئیات شکنجه خود در جریان ۱۲ ساعت بازجویی در مرکز پلیس “الرفاع” در جنوب بحرین توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه پرداخته است.

این خبرنگار زن اظهار داشت : پس از اینکه به مرکز پلیس احضار شدم نیروهای امنیتی بلافاصله یک کیسه پارچه ای سیاه بر سرم گذاشتند و مرا نزد بازجوهای زن بردند. بازجوها در ابتدا علت حضور مرا در میدان لولو منامه (محل تجمع معترضین) پرسیدند و من پاسخ دادم که حضور در این میدان را تایید می کنم چرا که خبرنگار هستم و شغل من ایجاب می کند وقایع را پوشش دهم.

نزیهه افزود: بازجوها به محض شنیدن این پاسخ، صورت مرا هدف سیلی های محکم قرار دادند و پس از گذشت چند دقیقه یکی از بازجوها با لوله های پلاستیکی قسمتهای مختلف بدن من را با خشونت بی حد و حصر مورد ضرب و شتم قرار دادند به طوری که از شدت درد بر زمین افتادم. بازجوها نیز در این شرایط با فحشهای رکیک سعی داشتند مرا شکنجه روانی کنند.

وی در ادامه گفت : لحظاتی بعد مرا برعکس بر روی صندلی نشاندند و وحشیانه پشتم را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در همین حال یکی از بازجوها دهانم را نزدیک شیشه حاوی ادرار کرد و از من خواست که آن را بنوشم و وقتی مخالفت مرا دیدند به زور محتویات شیشه را به من خوراندند و سپس شیشه را محکم به صورتم کوبیدند.

خبرنگار فرانس ۲۴ تصریح کرد: پس از گذشت ۱۰ ساعت شکنجه وادارم کردند برگه ای را امضا کنم که اطلاعی از محتوای آن نداشتم و همچنین یک افسر بلندپایه این مرکز پلیس تهدیدم کرد که از شرایط موجود حرفی به میان نیاورم.

گفته می شود هیئتی از سفارت فرانسه در بحرین با مشاهده وضعیت جسمی نزیهه سعید و آثار التهاب و شکنجه بر بدن وی تصمیم گرفته است این خبرنگار فرانس ۲۴ را برای درمان به پاریس منتقل کند.