وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گلزار مجوز تصویر گرفت؟!(نتیجه دیدار با احمدی نژاد)

گلزار مجوز تصویر گرفت؟!(نتیجه دیدار با احمدی نژاد)
شاید به همین دلیل است که یک ستاره زن در سینمای ایران هم درخواست دیدار با احمدی‌نژاد را مطرح کرده است. گفته می‌شود این بازیگر زن که از…

دیدار محمدرضا گلزار با محمود احمدی نژاد گویا بسیار سازنده و مثمر ثمر بوده است.
به گزارش البرز این بازیگر سینما که چندی پیش به دیدار رئیس جمهور رفته بود در جملات کوتاهی نتیجه دیدار خود با احمدی نژاد را "خوب" توصیف کرده است.
 
بر اساس این گزارش از چند روز قبل تابلوهای تبلیغاتی فیلم "دوخواهر" که گلزار در آن همزمان به ایفای دو نقش پرداخته در نقاط مختلف تهران دیده می‌شود. همچنین از شب گذشته آگهی تلویزیونی این فیلم با ذکر نام این بازیگر جوان در شبکه های مختلف سیما آغاز شده است. فیلم "دوخواهر" قبلا" قرار بود بعد از عید سعید فطر اکران شود
شاید به همین دلیل است که یک ستاره زن در سینمای ایران هم درخواست دیدار با احمدی‌نژاد را مطرح کرده است. گفته می‌شود این بازیگر زن که از معروف‌ترین بازیگران به شمار رفته و از مدت ها پیش با توجه به موضع گیری ها و رفتارهای سیاسی خود به کانون توجهات تبدیل شده بود با توجه به مشکلات عدیده صنفی و ممنوعیت خروج وی از کشور طی نامه ای از رئیس جمهوری درخواست ملاقات کرده است.
 
با اینحال تهیه کننده و کارگردان فیلم "دو خواهر" چندی پیش به فارس نیوز گفت: محمدرضا گلزار منع فعالیت دارد اما فیلمی که از سال پیش بازی کرده، می تواند اکران عمومی شود.
هنوز معلوم نیست اکران این فیلم آنطور که برخی می گویند مربوط به رفع ممنوعیت فعالیت آقای گلزار است یا تنها به پایان منع نمایش چهره او در سینما محدود می شود.