وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هک شدن حساب 3 میلیون مشتری بانک‌ های ایرانی!

هک شدن حساب 3 میلیون مشتری بانک‌ های ایرانی!
به گزارش ایران ناز به نقل از فارس اخیرا خبر هک شدن حساب کاربری 3 میلیون کارت مشتریان بانکی کشور در فضای مجازی منتشر شده است.

این اطلاعات که در وبلاگ عامل اصلی این حمله هکری منتشر شده متعلق به فردی است که خود را "خ.ز.ف" نامیده و به گفته وی ظاهراً پیش از این سرقت اطلاعات مذکور را به مدیران عامل بانک‌ها اطلاع داده است.

برای اینکه کارت بانکی خود را در بین بیش از سه میلیون کارت بانکی قرار گرفته در این سایت پیدا کنید میتوانید از لینکهای زیر صفحه مربوط به شماره کارت خود را پیدا کرده و در بین صفحات جستجو نکنید.

اما پیش از این جستجو موارد زیر را به خاطر داشته باشید.

1- عدم وجود کارت بانکی شما در بین کارت های این سایت به معنی در خطر نبودن آن نیست.

2- این سایت تنها حاوی بخشی از کارت ها آن هم در سالهای 87 تا 89 استفاده شده میباشد.

3-بانک ها موظف به شناسائی اطلاعات سایر کارت های استفاده شده هستند و ابطال آنها به عهده خود بانک ها می باشد. البته اگر حفاظت از حساب های مشتریان برایشان مهم باشد.

4-اطلاع رسانی به سایر هموطنان و ثبت شماره کارت و رمز برای کنترل در این سایت قبل از تحویل آن به بانک صادر کننده تنها راه اطمینان هموطنان به این ادعا و اثبات کذب بودن ادعاهای دیگر می باشد.

5-در هر صفحه از اطلاعات کارتها تقریبا 30000 کارت گنجانده شده است لذا شاید باز کردن صفحات در سرعت پائین و با استفاده از فی لتر ش کن کمی زمانبر باشد.