وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تبلیغات گسترده دی‌جی‌ های خانم در تهران + سند

تبلیغات گسترده دی‌جی‌ های خانم در تهران + سند
میهمانی های شبانه و غیر قانونی در پایتخت این روزها شاهد حضور زنان خواننده و دی‌جی‌(dj) است به طوری که تبلیغات گسترده این افراد در روزنامه ها قابل تامل است.
خبرنگار ما طی تماس‌ با برخی از این گروه‌ها که بی هیچ منع قانونی آگهی‌ خود را در روزنامه ها به چاپ می رسانند نکات قابل تاملی دریافت کرد که حکایت از فعالیت چند ساله این افراد بصورت غیر قانونی در تهران دارد.

یکی از سرپرستان گروه های موسیقی که خود را مهرشاد معرفی می کند در خصوص نحوه اجرای مراسم توسط «دی‌جی» زن در مراسم‌ها می گوید: دی‌جی خانم‌ فقط همراه خودم می آید که با توجه به گروه سه نفره، در حدود 700 هزار تومان هزینه دارد.

 
تبلیغات گسترده دی‌جی‌ های خانم در تهران + سند

وی در پاسخ به سوالی در خصوص خارج بودن مراسم از شهر و مختلط بودن آن می گوید: اگر امنیت مراسم‌تان برقرار باشد مشکلی با مختلط بودن مراسم نداریم!
این اظهارات در حالی بیان می شود که این افراد مدعی اند می توانند "شبی در حد انفجار" را برای میهمان به ارمغان آورند البته با صرف هزینه‌های میلیونی که میزبان باید متقبل شود.
 
تبلیغات گسترده دی‌جی‌ های خانم در تهران + سند

یکی دیگر از برگزار کنندگان این مراسم‌ها که خانم جوانی است در خصوص برگزاری مراسم توسط خانم به خبرنگار می گوید: من خودم هم موزیسین هستم و هم dj. با توجه به اینکه چگونه دوست دارید مراسم‌تان برگزار شود، می توانم از  2تا 4 نفر موزیسین، خواننده و… به مراسم بیاورم که این افراد به انتخاب شما می توانند خانم باشند و یا آقا.
وی در ادامه می‌گوید: به انتخاب شما گروه می تواند تمام آهنگ های درخواستی را از آهنگ های محلی و ایرانی تا عربی و امریکایی اجرا کند. البته در خصوص آهنگ‌های رپ خود من آن ها را اجرا می کنم که در اینصورت اگر خودم dj مراسم شما باشم یک آقا را به عنوان همراه می آورم که در هزینه‌ها حساب نمی شود.
به گفته این خواننده رپ اگر از وسایل مختلف مثل غبار، مه ، رقص نور و … در مراسم استفاده شود هزینه گاه تا حدود یک میلیون و نیم افزایش می یابد.