وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اقدام بسیار بی رحمانه زنی نسبت به کودکش

اقدام بسیار بی رحمانه زنی نسبت به کودکش
ایسنا:این زن 26 ساله كه «سوسیلی آردون» نام دارد، پس از دستگیری توسط مقامات پلیس منكر قتل كودك خردسالش شد و اعلام كرد كه این نوزاد دو ماهه در پی مسمومیت دارویی مرده است.
 
زنی 26 ساله که کودک خود را به آتش کشید +عکس رییس پلیس منطقه «رنو» در این باره به روزنامه دیلی میل، یادآور شد: این زن جوان كه مادر سه كودك دیگر هم است، فرزند معلول خود را پس از گذاشتن درون یك كیسه زباله و با ریختن بنزین آتش زد. این جنایت زمانی آشكار شد كه یك زن حین پیاده‌روی با بقایای سوخته جسد نوزاد مواجه شد و مراتب را به پلیس منطقه گزارش داد.
 
معلولیت این نوزاد به گونه‌ای بود كه اكثر عمر كوتاه خود را در بیمارستان بستری بود و پس از مرخص شدن تحت نظارت و حمایت مادرش قرار گرفت. آزمایشات پزشكی قانونی نشان از این موضوع دارد كه مادر این كودك برای تسكین دردها و بی‌تابی‌های نوزادش به او مرفین تزریق می‌كرد. براساس گزارش پزشكان، این نوزاد به دلیل ناتوانی ژنتیكی و معلولیت شدیدش تا چند ماه دیگر بیشتر زنده نمی‌ماند و نیازی به كشتن وی نبود.
 
مادر سنگدل پیش از دستگیری اعلام كرده بود كه نوزادش را برای نگهداری به یكی از خویشاوندانش سپرده است. این زن كه اصالتا اهل گوآتمالا در آمریكای جنوبی است با همدستی نامزد جوانش دست به این اقدام زده است و در صورت اثبات گناهكار بودنش به موطن اصلی خود بازگردانده می‌شود. نامزد این زن هم به جرم همدستی با وی تحت بازجویی قرار گرفته است.