وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرگ دلخراش دختری 2 ساله براثر سهل انگاری خانواده

مرگ دلخراش دختری 2 ساله براثر سهل انگاری خانواده
خراسان:در این هوای گرم و طاقت فرسا کودکی 2.5 ساله که همراه مادربزرگ، پدربزرگ و مادر خود عازم سفر بودند بی تاب شده بود و بهانه گیری می کرد.
مادر امیرمحمد از پدربزرگ خواست تا دقایقی در زیرسایه خنک درختان کنار جاده استراحت کوتاهی داشته باشند و دقایقی بعد، خودروی سواری در حاشیه جاده توقف کرد. مادر جوان صورت معصوم و زیبای پسر کوچولوی خود را با آب خنک شست وشو داد و او در سایه دلچسب درختان مشغول بازی شد. آن ها پس از صرف ناهار ادامه مسیر دادند اما پس از طی مسافتی ، ناگهان مادر و مادربزرگ امیر محمد متوجه شدند حال پسر کوچولو خوب نیست.
 
آن ها به گمان این که او گرمازده شده است موضوع را به اورژانس ۱۱۵ اطلاع دادند اما هر ثانیه که می گذشت وضعیت جسمانی کودک بدتر می شد. دقایقی بعد، تیم امداد و نجات فوریت های پزشکی در محل حاضر شدند و پس از انجام معاینات اولیه، کودک را به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان تربت حیدریه انتقال دادند.
 
با تلاش کادر متخصص بیمارستان ۲۲ بهمن، امیرمحمد بلافاصله تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و تلاش برای نجات جان او آغاز شد. بررسی های پزشکان با توجه به معاینات انجام شده نشان داد که این کودک 2.5 ساله در اثر سهل انگاری بزرگترهای خود، مایع شیشه داروی پدربزرگ را که داخل خودرو بوده سر کشیده است.
 
متاسفانه با وجود تلاش پزشکان بیمارستان ۲۲ بهمن گناباد، پس از گذشت چند ساعت نفس های این غنچه کوچک به شماره افتاد و او در آغوش مرگ خوابید. جسد این کودک 2.5 ساله پس از انجام تشریفات قانونی در میان موجی از اشک و ناله برای خاک سپاری تحویل خانواده اش شد.
 
«دکترغلامرضا شرکت» با ابراز تاسف از مرگ غم انگیز این کودک گفت: در مواقعی که کودک به علت سرکشیدن نفت، بنزین و گازوئیل دچار مسمومیت می شود نباید او را برای استفراغ تحریک کرد چون برگشت محتویات معده، ممکن است مرگ کودک را در پی داشته باشد.
 

اما هنگامی که مسمومیت های دارویی مانند آن چه در این ماجرا خواندیم به وجود آمد، اگر فاصله از مراکز درمانی بیش از ۱۰ دقیقه باشد می توان با خوراندن شیر که باعث تحریک جد