وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش عجیب دختران چینی برای ازدواج با میلیونر ها

آموزش عجیب دختران چینی برای ازدواج با میلیونر ها
چین كشور عجیب و غریبی است. در این كشور همه چیز پیدا می‌شود. حتی مدرسه‌ای برای آموزش دختران برای ازدواج با میلیونرها!

به گزارش ایسنا، اگر شما هم دختر هستید و مانند بسیاری از دختران رویای ازدواج با یك میلیونر را در سر می‌پرورانید بهتر است سری به چین زده و در مركز آموزش اخلاقی پكن ثبت‌نام كنید.

30 ساعت آموزش به ارزش حدود 20 هزار یوآن معادل سه هزار و 80 دلار به دختران ثبت‌نامه كرده در مركز آموزش اخلاقی پكن كمك می‌كند تا بتوانند برای ازدواج یك میلیونر و یا حتی یك میلیاردر را تور كنند!

دختران در این مركز آموزش می‌بینند كه چطور رفتار كنند تا یك فرد ثروتمند را به سمت خود جلب كرده و در نهایت با او ازدواج كنند.

به گزارش ایران ناز، این مركز در كشوری احداث شده كه دومین اقتصاد بزرگ دنیا محسوب می‌شود و 189 میلیاردر و كمی كمتر از یك میلیون میلیونر را در خود جای داده است.

حدود دو هزار 800 زن و دختر تاكنون در مركز آموزش اخلاقی پكن كه از آگوست سال قبل راه‌اندازی شده ثبت‌نام كرده‌اند.

ژوئه یوئه، 23 ساله یكی از كسانی كه در این مركز ثبت‌نام كرده معتقد است كه این مركز می‌تواند راه زنان را برای ساختن آینده‌شان هموار كند.

به گفته او ثبت‌نام در این مركز و پرداخت هزینه دوره آموزشی كاملا ارزش دارد.

وی عنوان می‌كند: اگر من بتوانم با یك میلیونر ازدواج كنم دیگر نه خودم و نه خانواده‌ام در آینده هیچ مشكلی نخواهیم داشت.

لیلی بینگ 28 ساله نیز اعتقاد دارد كه این مركز می‌تواند چشم‌انداز آینده زنان چینی را امیدوارانه‌تر كند.

مركز آموزش اخلاقی چین اعلام كرده كه ظرف چند ماه گذشته توانسته 30 نفر از دانش‌آموزان خود را به ازدواج مردان میلیونر درآورد.

به گفته شائو تونگ، بنیان‌گذار مركز آموزش اخلاقی پكن زنان با گذراندن دوره‌های آموزشی این مركز می‌توانند كیفیت شخصیت خود را بالا برده و بتوانند با یك فرد ثروتمند ازدواج كنند.