وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهنمای اقامتی ارزان در ساری برای سفری به یادماندنی

راهنمای اقامتی ارزان در ساری برای سفری به یادماندنی

راهنمای اقامتی ارزان در ساری برای سفری به یادماندنی

 

ساری مرکز استان مازندران یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران است و هر سال تعداد زیادی گردشکر از نقاط مختلف کشور به این شهر سفر می‌کنند تا از دیدن جاذبه‌های گردشگری آن لذت ببرند.

 

از مهم‌ترین جاهای دیدنی ساری می‌توان پناهگاه حیات وحش سمسنکده، دریاچه الندان، آبشار میانشه،‌ سلیمان تنگه، میدان ساعت،‌ عمارت کلبادی، پل تجن، حمام وزیری،‌ برج رسکت و غیره را نام برد.

 

مسافرانی که به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستند، ارزان‌ترین هتل‌ های ساری را برای اقامت رزرو می‌کنند. در این مطلب شما را با هتل‌های ارزان ساری آشنا خواهیم کرد.

 

آشنایی با ارزان‌ترین هتل های ساری

هتل‌ های موجود در شهر ساری با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، دارای طیف متنوعی از قیمت‌ها هستند.‌ کسانی که تمایل دارند، در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند، معمولا هتل های ارزان و قیمت مناسب را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

 

در ادامه این بخش با چند مورد از هتل های ارزان ساری آشنا خواهید شد:

 

راهنمای اقامتی ارزان در ساری برای سفری به یادماندنی

 

هتل اسرم ساری

هتل چهار‌ستاره اسرم یکی از هتل‌ های قدیمی و ارزان ساری است که فعالیتش از سال 1372 آغاز شد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل امکانات بسیار خوبی به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

 

مهم‌ترین امکانات موجود در اتاق‌ها عبارت‌اند از: یخچال، کف‌پوش سرامیکی، حوله،‌میز آرایش، سیستم اطفاء حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی و غیره.

 

آسانسور، کافی‌شاپ، جکوزی، لابی، رستوران، سونا، سالن ورزش، عابربانک، تاکسی سرویس، نظافت روزانه، سالن همایش، استخر، اینترنت رایگان و غیره از امکانات عمومی هتل اسرم به‌شمار می‌روند.

 

این هتل به جاذبه‌های دیدنی ساری مانند فرح‌آباد، امامزاده عباس، آب‌انبار نو، خانه فاضلی و رودخانه تجن نزدیک است.

 

رایگان بودن هزینه اقامت برای کودکان زیر چهارسال، دریافت هزینه برای مجموعه آبی و سالن ورزشی و پذیرش خانم‌های مجرد بالای هجده سال تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی، از قوانین هتل اسرم محسوب می‌شوند‌.

 

مسافرخانه قربانی ساری

یکی از اقامتگاه‌های قیمت مناسب و ارزان ساری که مدت زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد، مسافرخانه قربانی نام دارد. این مسافرخانه در سال 1395 و در بلوار امام رضا(ع)، خیابان قاسمی و کوچه آقاپور افتتاح شده است. در این مجموعه دو طبقه، ده واحد اقامتی یک خوابه و دو خوابه وجود دارد.

 

در اتاق‌های این مسافرخانه امکاناتی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد لباس، مبلمان، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق، دمپایی، حمام، بالکن، خدمات نظافت روزانه، اینترنت وای‌فای، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش‌نشانی، امکان شارژ کردن موبایل یا سایر لوازم الکتریکی، تلویزیون، رخت‌آویز و غیره در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

 

از امکانات عمومی این اقامتگاه نیز می‌توان به مواردی مانند آسانسور، پارکینگ، لابی، فروشگاه، غرفخ سوغات، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی و پذیرش شبانه‌روزی اشاره کرد.

 

مسافرخانه قربانی با برخی از جاهای دیدنی ساری مانند چشمه‌های باداب سورت، بوستان نیلوفر آبی، امامزاده عباس، آبشار بولا، برج سلطان زین‌العابدین، مراکز خرید، رستوران‌ها و همچنین فرودگاه بین‌المللی و راه‌آهن این شهر فاصله نزدیکی دارد‌.

 

در این مسافرخانه هنگام پذیرش، از زوجین صیغه‌نامه و از خانم‌های مجرد کارت شناسایی معتبر دریافت می‌شود. مسافران در ساعت 14:00 وارد اتاق‌های هتل می‌شوند و در ساعت 12:00 اتاق‌ها را تحویل می‌دهند.

 

مسئولان مسافرخانه قربانی در فصل‌های کم‌مسافر برای اقامت مسافران تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهند.

 

هتل آسمان شهر ساری

 

هتل آسمان شهر ساری

یکی دیگر از هتل های ساری که اتاق‌های آن با قیمت مناسبی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، هتل آسمان شهر نام دارد. این هتل نوساز سه‌طبقه با 19 اتاق در زمینی به مساحت 3000 مترمربع احداث شده و فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است.

 

امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های هتل عبارت‌اند از: مبلمان، تلویزیون، درب با قفل هوشمند، حوله، دمپایی، آب‌معدنی رایگان، اسپیلت، مینی‌بار باهزینه، میز آرایش، جالباسی، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کف‌پوش موکت، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه چای‌ساز، کتری برقی و غیره.

 

از امکانات عمومی هتل اسمان نیز می‌توان به مواردی مانند سرویس بهداشتی در لابی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق عقد، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، آلاچیق، سرویس بیدارباش، رستوران ایرانی، دستگاه واکس کفش،‌ لاندری یا خشک‌شویی، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، کافی‌شاپ، پاروکینگ، تلویزیون در لابی و غیره اشاره کرد.

 

هتل آسمان شهر به جاذبه‌ های گردشگری مانند پارک جنگلی شهید زارع، میدان ساعت، موزه ساری، خانه تاریخی کلبادی، عمات فاضلی و پناهگاه حیات وحش دشت ناز نزدیک است.

 

طبق قوانین هتل ساعت ورود 14:00 و ساعت خروج 12:00 است. خانم‌های مجرد فقط درصورتی که بالای هجده سال باشند و کارت شناسایی معتبر ارائه دهند، پذیرش می‌شوند. هزینه اقامت برای کودکان زیر دو سال رایگان است.

 

هتل نارنج ساری ، راهنمای اقامتی ارزان در ساری برای سفری به یادماندنی

 

هتل نارنج ساری

هتل سه ستاره نارنج واقع در میدان خزر نیز یکی از هتل‌های قیمت مناسب و ارزان ساری است که در سال 1378 افتتاح شد. این هتل 3 طبقه با 30 اتاق در سال 1396 بازسازی شد.

 

در اتاق‌های هتل نارنج مسافران به امکاناتی مانند اینترنت وای‌فای، تلویزیون،‌ دمپایی، حمام، مبلمان، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و غیره دسترسی دارند.

 

از خدمات عمومی هتل نارنج نیز می‌توان مواردی مانند نمازخانه، رستوران، کافی‌شاپ، سالن پذیرایی، آسانسور‌‌، پارکینگ، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، سالن همایش و غیره را نام برد‌.

 

نزدیکی هتل به جاهای دیدنی ساری مانند بوستان نیلوفر، عمارت فاضلی، آبشار بولا، فرودگاه، بیمارستان و مراکز خرید ساری آن را به یک هتل اقتصادی محبوب تبدیل کرده است.

 

در هتل نارنج از کودکان زیر دو سال هزینه‌ای بابت اقامت در هتل دریافت نمی‌شود‌.‌ ارائه مدارک شناسایی و صیغه‌نامه معتبر برای زوجین و ارائه کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار برای خانم‌های مجرد بالای 18 سال ضروری است. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج از آن ساعت 12:00 است.

 

رزرو آنلاین هتل های ساری از طریق سایت فلای تودی

در این مطلب با چهار مورد از اقامتگاه‌ها و هتل‌ های ارزان و اقتصادی ساری شامل مسافرخانه قربانی، هتل آسمان شهر، هتل اسرم و هتل نارنج آشنا شدید.

 

با اقامت در این هتل ها هم هزینه‌های سفر به ساری را کاهش می‌دهید و هم به راحتی به جاهای دیدنی این شهر دسترسی خواهید داشت. برای رزرو آنلاین این هتل ها می‌توانید وارد سایت فلای تودی شوید و از بخش رزرو هتل های داخلی، هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

 

شرکت فلای تودی به‌عنوان معتبرترین مرجع آنلاین خدمات گردشگری شرایطی فراهم کرده است که فرآیند رزرو هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک امکان‌پذیر باشد. تیم پشتیبانی این سایت نیز در تمام روزهای هفته به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است.