وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کره شمالی صعود کرد، عربستان به پلی اف رسید و ایران حذف شد

کره شمالی صعود کرد، عربستان به پلی اف رسید و ایران حذف شد
 
ایرنا:مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی در گروه دوم آسیا ، چهارشنبه شب ادامه یافت که در حساس ترین بازی تیم های عربستان و کره شمالی به تساوی رسیدند تا با کسب این نتیجه تیم ملی ایران حذف شود.
در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض ، تیم های کره شمالی و عربستان به تساوی بدون گل رسیدند که با کسب این نتیجه تیم کره شمالی صاحب 12 امتیاز شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم میزبان در رده دوم جدول ایستاد و مستقیما راهی جام جهانی شد.
عربستان نیز 12 امتیازی شد و در مکان سوم ایستاد تا راهی پلی اف شود و به دیدار بحرین ( تیم سوم جدول گروه اول ) برود.
در گروه دوم اسیا ، تیم کره جنوبی با کسب 16 امتیاز صدرنشین شد و به عنوان تیم نخست به جام جهانی 2010 صعود کرد . کره شمالی با 12 امتیاز به عنوان تیم دوم ، جواز حضور در این مسابقات را گرفت و عربستان سوم شد و به پلی اف صعود کرد .
برنده دو دیدار رفت و برگشت میان تیم های عربستان و بحرین می بایست با نیوزلند پیکار کند تا تیم فاتح راهی جام جهانی شود .
تیم ایران که عصر چهارشنبه در آخرین دیدار خود مقابل کره جنوبی به تساوی یک بریک رضایت داد ، جمع اندوخته های خود را به عدد 11 امتیازرساند و در رده چهارم گروه دوم ایستاد .
در گروه یک تیم استرالیا روز چهارشنبه با حساب دو بریک ژاپن را شکست داد . البته این دوتیم ، پیشتر راهی جام جهانی شده بودند . بحرین نیز چهارشنبه شب با تک گل " محمد عبدالرحمان " که در دقیقه 74 به ثمر رسید ، ازبکستان را تسلیم کرد و در رده سوم ایستاد تا به مرحله پلی اف صعود کند .
در پایان رقابت های گروه یک ، استرالیا – ژاپن و بحرین به ترتیب با 20، 15 و 10 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار گرفتند .
 
 
 
پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز