وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختری 18 ساله و عجیب که سه قلب در سینه دارد!!!

دختری 18 ساله و عجیب که سه قلب در سینه دارد!!!
لین‌نیکو لسان، دختر 18 ساله انگلیسی است که با سه قلب – یکی از آنها قلب خودش و دوتای دیگر پیوندی هستند – زندگی می‌کند.

ایران ناز، دانشمندان معتقدند او جزو عجایب پزشکی است و زنده بودنش اتفاق عجیبی است. این دختر 3 ماه دومین قلب پیوندی خود را دریافت کرد. لین تا سن 12 سالگی کودکی سالم و طبیعی بود اما در اثر آلوده شدن بدنش به یک ویروس ناشناس در سال 2002 بافت ماهیچه قلبش آسیب دید، پس از ان به بیماری حاد ماهیچه قلب مبتلا شد.

 
قلب این دختر به اندازه‌ای آسیب دید که پزشکان اعلام کردند ماهیچه قلبش مانند فردی است که 3 بار دچار حمله قلبی شده است. اولین قلب پیوندی به نظر تمام متخصصان موفقیت‌آمیز بود، اما 14 ماه بدن لین، قلب پیوندی را پس زدو این واکنش بدن به اندازه‌ شدید بود که حتی قوی‌ترین داروها هم تأثیری نداشت.

پس از آن در یک فرصت استثنایی تصمیم گرفته شد، قلب دیگری به بدن لین پیوند زده شود. پزشکان در سال جاری که لین در هجدهمین سال تولدش دوباره دچار مشکل قلبی شد به والدین او هشدار دادند که چاره‌ای جز پیوند دیگر نیست. در غیر این صورت دختر آنها فقط 30 روز دیگر زنده خواهد ماند.

لین بسیار خوش‌شانس بود که پس از 3 روز مبارزه برای زنده ماندن بالاخره قلب موردنظر را از مرد 35 ساله‌ای که در اثر تصادف در لندن جان سپرده بود، دریافت کرد. با انجام جراحی، حال این دختر نوجوان که هم‌اکنون در بدن خود 3 قلب دارد رو به بهبود است.