وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راه هایی ساده برای خداحافظی با ریزش مو

راه هایی ساده برای خداحافظی با ریزش مو
ایران ناز، ریزش مو یکی از نگرانی های آقایان و خانم ها است و گاهی اوقات به کابوسی وحشتناک برای افراد تبدیل میشود، اما میتوان با کارهایی ساده از ریزش مو جلوگیری کرد.

یکی از مواردی که در کاهش ریزش مو میتواند بسیار موثر باشد مصرف غذاهای پروتئینی است. این مواد به دلیل دارا بودن آمینواسیدها برای تقویت ریشه مو پیشنهاد می شوند. همچنین توصیه می شود تا از حمام کردن و شست و شوی مو با آب بسیار گرم خود داری شود.

به این منظور خوردن سبزی‌هایی چون کرفس، جعفری، کاهو و اسفناج بیشتر توصیه می‌شود. گفتنی است اسفناج علاوه بر خاصیت تقویت‌کنندگی رنگدانه‌های مو، یک منبع غنی از آهن است که باعث تقویت استخوان‌ها، ناخن‌ها و موها می‌شود. اسفناج به تنهایی در بدن جذب پایینی دارد و باید برای اثرگذاری بیشتر همراه با آبلیمو و یا ماست مصرف شود.

در کنار آهن مصرف آنتی اکسیدان هایی مثل ویتامینC و E نیز برای رشد مو مفید است. حمام کردن با آب بسیار گرم موجب می شود تا مو شکننده شود و ریزش داشته باشد. البته پس از حمام کردن اگر موهای شما خشک و پرحجم می‌شود به جای ژل که باعث خفه شدن مو می‌شود از روغن‌های مفید و سالم گیاهی استفاده کنید.

 
به علاوه به خاطر داشته باشید که هیچ روغنی نباید بیش از ۳ ساعت روی سر بماند و پس از آن باید به خوبی شسته شود. داشتن فعالیت های بدنی نیز می تواند بافت پوست و موی سر را تقویت کند. همچنین ورزش کردن موجب می شود تا خون با سرعت بهتری در رگ ها جریان داشته باشد.