وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رسوایی جنسی جدید دونالد ترامپ (عکس)

رسوایی جنسی جدید دونالد ترامپ (عکس)

رسوایی جنسی جدید دونالد ترامپ (عکس)

 

به گزارش ایران ناز , رسوایی جنسی جدید دونالد ترامپ او را تیتر خبرها ساخت . انتشار یک فایل صوتی از دونالد ترامپ رئیس جمهور جنجالی آمریکا در مورد رابطه جنسی اش با یک پورن استار مشهور و دادن حق السکوت به او , خبر ساز شد ! وکیل سابق دونالد ترامپ اسرار او را برملا کرد ! فايل صوتي پرداخت پول از سوي ترامپ به کارن مک دوگل مدل يک نشريه مستهجن براي افشا نشدن رابطه‌شان به رسانه‌ها درز کرد.

 

کوهن، زماني کليددار بسياري از رازهاي ترامپ محسوب مي‌شد رسانه‌هاي آمريکايي گزارش داده‌اند اف‌بي‌آي فايل ضبط‌شده‌اي از مکالمه ترامپ با وکيل شخصي‌اش درباره لاپوشاني فساد جنسي‌اش در اختيار دارد.

 

رسوایی جنسی جدید دونالد ترامپ (عکس)

 

«مايکل کوهن»، وکيل شخصي «دونالد ترامپ»، رئيس‌جمهور آمريکا دو ماه قبل از انتخابات سال 2016، مکالمه خودش با ترامپ که درباره پرداخت حق‌السکوت به مدل سابق مجله «پلي‌بوي» براي جلوگيري از افشاگري‌هاي او درباره روابط جنسي‌اش با ترامپ بوده را ضبط کرده است.

 

روزنامه نيويورک‌تايمز با گزارش اين خبر افزود اين فايل ضبط‌شده جزو اسنادي است که «اف‌بي‌آي» در جريان حمله فروردين‌ماه به دفتر کار و منزل «مايکل کوهن» به دست آورده است.

 

مأموران اداره تحقيقات فدرال آمريکا، فروردين‌ماه براي به دست آوردن اسنادي درباره اقدام ترامپ براي پرداخت حق‌السکوت به يک بازيگر فيلم‌هاي مستهجن به دفتر کار «مايکل کوهن» يورش بردند.

 

وزارت دادگستري آمريکا در حال تحقيق درباره نقش آقاي «کوهن» در پرداخت حق‌السکوت به چند زن، براي جلوگيري از افشاگري‌هاي آنها درباره روابط جنسي‌شان با ترامپ، قبل از انتخابات رياست‌جمهوري سال 2016 است.

 

دادستان‌هاي آمريکايي به دنبال تحقيق درباره اين موضوع هستند که آيا اين پرداخت‌ها، قوانين فدرال در زمينه مسائل مالي ستادهاي انتخاباتي را نقض کرده‌اند يا خير. هر گفته‌اي از ترامپ درباره چنين پرداخت‌هايي براي آنها حائز اهميت است.

 

وجود اين فايل ضبط‌شده، از سوي ديگر باعث ايجاد ترديدهاي بيشتر بر سر تاکتيک‌هايي خواهد شد که ترامپ و دستيارانش از آنها براي پنهان کردن فسادهاي جنسي او استفاده کرده‌اند.

 

اين فايل، همچنين نمايانگر خطراتي است که کوهن اکنون ممکن است براي ترامپ ايجاد کند. او که زماني کليددار بسياري از رازهاي ترامپ محسوب مي‌شد، اکنون بيش از پيش به سمت همکاري با دادستان‌ها عليه رئيس‌جمهور ترامپ متمايل شده است.

 

«رادولف جولياني»، وکيل شخصي ترامپ در مصاحبه‌اي با نيويورک‌تايمز گفت‌وگوي ترامپ بر سر پرداخت اين پول را تأييد کرده، اما مدعي شده که اين پول در نهايت پرداخت نشده است. او گفت که فايل ضبط‌شده که کمتر از دو دقيقه است نشان مي‌دهد که ترامپ هيچ کار اشتباهي انجام نداده است.اين مکالمه ضبط‌شده مربوط به پرداخت پول به «کارن مک‌دوگال»، مدل سابق مجله «پلي‌بوي» براي ساکت کردن او درباره روابط جنسي‌اش با ترامپ است. نيويورک‌تايمز به جزئيات بيشتري از محتواي اين مکالمه اشاره نکرده است.

 

«مک‌دوگال» قبلاً مدعي شده که بين سال‌هاي 2006 تا 2007 بيش از 10 ماه با دونالد ترامپ رابطه جنسي داشته است. ترامپ در همين بازه زماني با يک بازيگر فيلم‌هاي مستهجن هم رابطه داشته است. اين روابط در حالي برقرار شده‌اند که ترامپ با سومين همسر خود، «ملانيا ترامپ» زندگي مي‌کرده و «بارون»، پسرشان چند ماهه بوده است.

 

رسوایی جنسی جدید دونالد ترامپ (عکس)

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره