وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تعطیلی مدارس ابتدایی روستایی در روزهای پنج شنبه

تعطیلی مدارس ابتدایی روستایی در روزهای پنج شنبه
وزیر آموزش و پرورش از تعطیلی مدارس ابتدایی روستاها ، در روزهای پنجشنبه  خبرداد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ،حمید رضا حاجی بابایی گفت : این تعطیلی شامل دانش اموزان راهنمایی و دبیرستان که در کلاس های چند پایه مجتمع های اموزشی روستایی تحصیل می کنند نیز می شود .

وی اضافه کرد : معلمان مدارس ابتدایی روستایی پنجشنبه ها ، در مجتمع های اموزشی ، در کلاس های ضمن خدمت شرکت می کنند.

وزیر آموزش و پروش ، از واریز 2 میلیون تومان سرانه به حساب مجتمع های آموزشی روستایی خبرداد و گفت : بسته های آموزشی برای 8 هزار مجتمع آموزشی روستایی اماده شده است و در پی آماده سازی بسته های پرورشی برای این مجتمع ها هستیم .

وی درباره تعطیلی مدارس شهر تهران به دلیل آلودگی هوا گفت : ادامه این تعطیلات در روند درسی دانش آموزان مشکل ایجاد خواهد کرد .

حاج بابایی اضافه کرد : تدبیری اندیشیده است تا عقب افتادگی درسی دانش آموزان در فرصتی مناسب در طول سال تحصیلی و یا در پایان سال جبران شود.

وزیرآموزش و پرورش درباره بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته ، گفت : دلیل تاخیر درصدورکارت بیمه طلایی بازنشستگان ، افزایش حق السهم بیمه از طرف بیمه ایران بود .

وی افزود: براساس هماهنگی های انجام شده با بیمه مرکزی این مشکل به زودی حل می شود و بازنشستگان فرهنگی نیز صاحب کارت بیمه طلایی می شوند .

حاجی بابایی ، دلیل تاخیر در توزیع شیر مدارس شهر تهران را اشکال در مناقصه انجام شده با کارخانه های شیر عنوان کرد و افزود : مناقصه ها را بازبینی کرده ایم و پس از رفع مشکلات ، توزیع شیر در مدارش شهر تهران آغاز خواهد شد .

وی زمان دقیقی برای آغاز توزیع شیر در مدارس شهر تهران اعلام نکرد و گفت : به زودی توزیع شیر آغاز خواهد شد.