وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

كتك كاری دختر بوكسور در مترو!

به دنبال مشاجره لفظی در مترو ، دختر بوكسور ،‌ زن مسافر را بشدت كتك زد.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 30/18 عصر 15‌بهمن یكی از مسافران ایستگاه متروی آریاشهر به ماموران مستقر در ایستگاه مراجعه كرد و از درگیری 2 زن جوان خبر داد.

ماموران نیز به سمت جایگاه بانوان عزیمت و آن دو زن را شناسایی و برای ادامه تحقیقات به كلانتری 133 شهرزیبا منتقل كردند.

به این ترتیب، در ادامه تحقیق ماموران از این 2 زن، یكی از آنها كه دختر 19 ساله‌ای بود، اعتراف كرد كه زن مسافر را كتك زده است.

با مشخص شدن موضوع، دختر ضارب و زن شاكی، روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران انتقال یافتند.

زن مسافر از دختر بوكسور كتك خورد

زن شاكی در اظهاراتش به بازپرس گلی‌پور گفت: آن روز عصر به ایستگاه دانشگاه شریف متروی تهران رفتم تا به منزلم مراجعه كنم و دقایقی بعد در میان ازدحام مردم، بسختی وارد قطار شدم كه هنگام جابه‌جایی مسافران یكی از زنان مسافر، ناخواسته پای دختر ضارب را لگد كرد او بر سر زن مسافر فریاد كشید و به او فحاشی كرد، شاكی ادامه داد: زن مسافر از وی عذرخواهی كرد، اما او دختر ضارب توجهی نكرد و به مشاجره و فحاشی ادامه داد.

در همین موقع به رفتار دختر جوان اعتراض كردم و خواستم كمی آرام بگیرد كه به سویم حمله‌ور شد و درگیری بالا گرفت و یكدفعه ضربه محكمی با مشت به چشم من كوبید كه وضعیت جسمی‌ام به خاطر بیماری ام‌.اس بدتر شد.

دختر جوان با وجود اعتراض مسافران، به حرف‌های آنها توجهی نكرد و با مشت و لگد به جانم افتاد تا این كه در ایستگاه صادقیه تهران، ماموران او را دستگیر كردند.

اعتراف دختر بوكسور در دادسرا

به دنبال اظهارات زن شاكی، پرستو متهم به كتك زدن وی اعتراف كرد و به بازپرس گلی‌پور گفت: به طور حرفه‌ای، بوكس كار می‌كنم و همراه پدرم در یكی از شهرهای شمالی كشور زندگی می‌كنیم.

هفته گذشته برای دیدار عمه‌ام، به منزل وی در غرب تهران آمدم.

عصر روزحادثه هم به همراه دختر عمه‌ام به یك مغازه فروش تلفن همراه رفتیم تا وی سند تلفنش را از فروشنده دریافت كند.

صاحب مغازه از ارائه سند به وی خودداری كرده بود.

به همین خاطر او از من خواست همراهی‌اش كنم و یك قبضه چاقو هم در اختیارم گذاشت تا اگر مرد فروشنده سند را نداد، او را تهدید كرده و كتكش بزنم كه قبول كردم، اما مالك مغازه نبود، بنابراین به سمت ایستگاه مترو رفتیم تا به منزل برویم.

دختر عمه‌ام چاقو را به خیابان انداخت و وارد مترو شدیم. داخل مترو یكی از مسافرها، پایم را لگد كرد كه با وی درگیر شدم و پس از آن، زن شاكی به هواخواهی وی پرداخت كه با هم درگیر شدیم و من مشت محكمی بر چشم و صورت او زدم و با مشت و لگد هم او را كتك زدم. می‌دانم اشتباه كرده‌ام و از او تقاضای بخشش دارم.

بنا بر این گزارش، برای دختر جوان متهم قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تكمیلی از وی ادامه دارد.