وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دختر فراری سرنوشت ناگوار خود را بازگو كرد

دختری كه با فرار از خانه سرنوشت تلخی برای خود رقم زده است در مقابل دادیار جنایی به تشریح اتفاقاتی پرداخت كه برای وی رخ داده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، حدود 20 روز قبل والدین دختری 15 ساله به نام شیرین با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام كردند كه دخترشان ناپدید شده است.

با صدور دستورات قضایی لازم از سوی قاضی امیراسماعیل رضوانفر دادیار شعبه‌ی چهارم دادیاری دادسرای ناحیه‌ی 27 تهران، تلاش ماموران آگاهی برای یافتن این دختر نوجوان آغاز شد تا این‌كه با بررسی رایانه‌ی شخصی شیرین مشخص شد وی با پسری جوان چت می‌كرده است.

با احضار این پسر جوان به دادسرا، وی اظهار كرد كه از طریق چت با شیرین آشنا شده و تنها یك بار وی را دیده است.

این جوان گفت كه شیرین خود را 21 ساله معرفی كرده بود اما با دیدنش متوجه شده كه سنش كمتر است و دیگر ارتباطی با او نداشته است.

این فرد همچنین مدعی شد كه چند روز قبل شیرین با وی تماس گرفته و گفته كه به شهر قم فرار كرده است.

تحقیقات جهت پیدا كردن دختر نوجوان ادامه داشت تا اینكه یك هفته قبل، مدیر مدرسه‌ی وی در تماس با مركز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام كرد شیرین به خانه‌ی وی پناه برده است.

با انجام هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، دختر 15 ساله از مدیر مدرسه‌ی وی تحویل گرفته شد و به دادسرای جنایی انتقال یافت.

شیرین صبح امروز (دوشنبه) در مقابل دادیار جنایی تهران به تشریح آنچه بر وی گذشته پرداخت و گفت: من در خانواده‌ی نسبتا متمولی زندگی می‌كنم و از نظر مالی مشكلی نداشتم اما پدر و مادرم همیشه مرا محدود می‌كردند تا جایی كه برای رفتن به پارك به همراه دوستانم باید چند ساعت التماس می‌كردم و نهایتا مادرم با این شرط كه خواهر كوچك‌ترم نیز همراهم بیاید، اجازه می‌داد كه با دوستانم به پارك بروم.

وی ادامه داد: این سخت‌گیری‌ها ادامه داشت تا اینكه با پسری به اسم آرش از طریق چت آشنا شدم. رابطه‌ام با او نیز به جایی نرسید و نهایتا تصمیم گرفتم خودم را از شر این گرفتاری‌ها خلاص كنم. نهایتا یك روز صبح بدون آنكه پولی به همراه داشته باشم از خانه خارج شدم و به سمت قم رفتم.

شیرین افزود: در آنجا به خاطر تامین غذا، لباس و محل زندگی مجبور شدم كه به خواسته‌های پلید افراد زیادی تن بدهم. از این وضعیت هم خسته شدم. تصمیم گرفتم به تهران برگردم. وقتی به تهران برگشتم تنها جایی كه در آن احساس امنیت می‌كردم، خانه‌ی مدیر مدرسه‌مان بود. به خانه‌ی او رفتم و پس از چند ساعت متوجه شدم كه وی به پلیس اطلاع داده است. دیگر نمی‌خواستم فرار كنم. ماندم تا پلیس بیاید.

در پی اظهارات تكان‌دهنده‌ی این دختر نوجوان، قاض رضوانفر خطاب به والدین هشدار داد كه با ایجاد محدودیت‌های افراطی، چنین سرنوشت‌هایی را برای فرزندان خود رقم نزنند.

به گزارش ایسنا، تحقیقات ماموران جهت دستگیری افراد متعرض به شیرین در حالی ادامه دارد كه جمعه شب، پدر این دختر از سوی افراد ناشناس حین بستن مغازه‌اش مورد حمله قرار گرفته و به نحوی ضربات چاقو به وی اصابت كرده كه وضعیت او وخیم گزارش شده است.