وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آغاز لیگ نهم با شعار “احترام به خود و دیگران”

 

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: نهمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ به عنوان "احترام به خود و دیگران" برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عزیز محمدی در مراسم قرعه كشی نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: ‌همانطور كه ما هنگامی كه در خارج از خانه بازی داریم از میزبان این انتظار را داریم كه به تیم ما احترام بگذارد در زمان‌هایی كه خود میزبان هستیم باید احترام میهمان را نگه داریم. بر همین اساس مسابقات امسال را با شعار "احترام به خود و دیگران" آغاز می‌كنیم.

 

وی درباره‌ی منشور اخلاقی كه از اواسط سال گذشته اجرا شد، گفت: بر اساس قوانین كنفدراسیون فوتبال آسیا سازمان لیگ مستقل به حساب می‌آید و بر همین اساس و با نظر مثبت تمامی باشگاه‌ها منشور اخلاقی را از سال گذشته اجرا كردیم. بر اساس ماده‌ی 20 اساسنامه سازمان لیگ می‌تواند چنین منشوری را اجرا كند و بهتر است منتقدانی كه اجرای منشور را خلاف قانون می‌دانند بر اساس قوانین صحبت كنند.

 

وی افزود: ‌در فرم قرارداد بازیكنان مواد 5 و 9 كه مربوط به منشور اخلاقی است، گنجانده شده. همچنین ما می‌توانیم در صورتی كه بازیكنی در طول فصل چهار بار تذكر دریافت كرد كارت بازی‌اش را به مدت نیم فصل ضبط كنیم.

 

محمدی ادامه داد: اگر مربیان، بازیكنان و سرپرستان با اجرای این منشور مخالفت دارند ایرادی ندارد و ما می‌توانیم آن را اجرا نكنیم. اما آیا آنها حاضر هستند تعدادی اندك نام و وجهه‌ی دیگران را خراب كنند.

 

وی افزود: ما انتقادها را با آغوش باز می‌پذیریم اما امسال منشور اخلاقی را به شدت دنبال می‌كنیم. از منتقدان می‌خواهیم اگر انتقادی دارند آن انتقادها را رسما اعلام كنند.

 

محمدی از باشگاه‌ها خواست تا چهارشنبه این هفته اعلام كنند كه آیا می‌توانند مسابقات را زیر نور برگزار كنند یا خیر.

 

وی با بیان این كه باید به دنبال بالا بردن كیفیت لیگ باشیم، گفت: متاسفانه برخی باشگاه‌ها مربی ندارند و برخی دیگر تمرینات‌شان را هم هنوز شروع نكرده‌اند. امیدوارم كه این باشگاه‌ها هم كارشان را آغاز كرده و كیفیت بالایی را از خود ارائه دهند.

وی در پایان زمان به پایان رسیدن لیگ را دهه‌ی نخست خرداد اعلام كرد و گفت: امسال بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس به این صورت برگزار می‌شود كه هر كدام از این تیم‌ها میزبان بودند دیدارهایشان در روز تعطیل برگزار می‌شود.


پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز