وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

صفحه نخست یاهو تغییر خواهد کرد

آمریكایی ها نخستین كاربران پرتال یاهو هستند كه با چهره جدید آن آشنا می شوند. كاربران اروپایی و هندی در این هفته و سایر كشورهای آسیایی تا پایان سال به نسخه جدید صفحه نخست یاهو دسترسی خواهند داشت.
 

تغییر انجام شده در صفحه نخست یاهو با هدف كمك به شخصی سازی بهتر آن و دسترسی مستقیم به سایت های دیگر مانند گوگل و تویتر انجام شده است.
 

در طراحی جدید این صفحه ستونی در سمت چپ آن قرار داده شده است كه امكان ارتباط كاربران را با صفحه های مورد علاقه در اینترنت مانند خدمات ای میل، سایت های اجتماعی و اخبار برقرار می كند.
 

در این حال، به كاربران این امكان داده شده است برنامه های كاربردی تهیه شده به وسیله سایر طراحان نرم افزار را به صفحه شخصی خود در یاهو اضافه كنند.
 

تاپان بات، از مقام های یاهو درباره هدف از انجام تغییرات در این سایت گفت: "می خواهیم در مركز تحربیات آنلاین كاربران باشیم."
 

بن پار، از سردبیران وبلاگكه در زمینه رسانه های اجتماعی می نویسد نیز می گوید یاهو سعی دارد با در دسترس قرار دادن همه امكانات در اختیار كاربران به پرتال اصلی اینترنت تبدیل شود.
 
گفته می شود یاهو ماهانه 570 میلیون بازدیدكننده دارد.

 
 
یاهو نخستین بار اكتبر 2007 از تغییر طراحی صفحه نخست خود خبر داد
 
 
به گفته مسوولان یاهو، تغییر صورت گرفته در صفحه اصلی این سایت، بنیادی ترین تغییر از زمان راه اندازی آن در بیش از یك دهه پیش است.
 

یاهو در اكتبر 2007 این تغییرات را اعلام كرده بود و راه اندازی آزمایشی آن از سال گذشته شروع شد.
 

كارول بارتز، مدیرعامل یاهو در مجمع عمومی سهامداران آن در ماه گذشته اعلام كرده بود كه زمانبندی تكمیل راه اندازی صفحه جدید برای پاییز امسال در نظر گرفته شده است.
 

كارایی صفحه نخست یاهو برای بقای آن نقش حیاتی دارد زیرا بسیاری از كاربران از این صفحه برای دستیابی به سایر صفحات در اینترنت استفاده می كنند و به همین علت درآمد انتشار آگهی بازرگانی در این صفحه بسیار بالاست.
 

راب هاف از تحلیلگران مجله بیزنس ویك می گوید با افزایش كاربری سایت هایی مانند گوگل، فیس بوك و تویتر تقش یاهو به عنوان دروازه ورود به اینترنت كم رنگ تر شده است.
 

به گفته او یاهو با تغییر صفحه نخست خود به نحوی كه به همه خدمات اینترنتی مورد علاقه كاربران در تماس است سعی دارد جایگاه خود را در اینترنت حفظ كند.
 

تغییرات یاهو با انتشار شایعاتی درباره مذاكره آن با شركت مایكروسافت برای شراكت در زمینه فعالیت موتورهای جستجوگر همزمان شده است.
 

گزارش ها بیانگر رقابت موتور جستجوگر جدید مایكروسافت، بینگ، با یاهو است.
 

دروازه ای به اینترنت
با هدف ارتقای جایگاه این پرتال اینترنتی در میان كاربران تغییر داده است.