وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از مهر ماه مخابرات adsl میدهد!

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: این شرکت از مهر ماه سال جاری به طور مستقیم شروع به واگذاری خدمات اینترنت پر سرعت (ADSL) میکند.

محمد روح اللهی در گفتوگو با ایرنا افزود: شرکت مخابرات استان تهران سفارش خرید 80 هزار پورت پرسرعت را داده است و تا شهریور ماه امسال تجهیزات مورد نیاز آن دریافت خواهد شد. وی افزود: شرکت مخابرات تاکنون برای ارایه اینترنت پرسرعت ADSL به طور مستقیم ممنوعیت داشته اما از امسال این ممنوعیت برداشته شده است.

روح اللهی با بیان اینکه برنامه شرکت مخابرات استان تهران راهاندازی یک میلیون پورت پرسرعت در سال 1388 است، افزود: تاکنون فقط اعتبار 80 هزار پورت تامین شده است و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، شرکت مخابرات توان راهاندازی یک میلیون پورت را دارد.

وی در مورد منابع تامین تجهیزات اظهار داشت: شرکت مخابرات اجازه خرید خارجی ندارد و نیازهای خود را از شرکتهای داخلی تامین میکند اما شرکتهای داخلی برخی تجهیزات را از شرکتهای خارجی خریداری میکنند. به گفته روحاللهی، در حال حاضر 11 شرکت ارایه دهنده اینترنت پرسرعت (pap) در زمینه ارایه خدمات ADSL فعال هستند.

گفتنی است، واژه ADSL معرف نوعی ارتباط اینترنتی پرسرعت است که امکان استفاده هم زمان از اینترنت و تلفن را فراهم میکند. روزانه هزاران نفر در جهان به استفاده از این فناوری روی میآورند و آن را جایگزین سایر روشهای ارتباطی میکنند. این روش ارتباطی با وجود اینکه برای اتصال به اینترنت از سیم تلفن استفاده میکند، به خاطر ویژگیهای فنی خاص خود، هرگز خط تلفن اشغال نمیشود و استفاده همزمان از اینترنت و تلفن را برای کاربر امکانپذیر میسازد.

سرعت بالا ( تا 40 برابر ارتباط Dial-up )، عدم نیاز به سیم کشی مجدد و اتصال 24 ساعته به اینترنت از سایر ویژگیهای این روش ارتباطی است.