وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فاضلی: نمیتوانیم تا 12 شب معجزه كنیم

محمودرضا فاضلی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: 4 هفته است كه در مورد قرارداد كریمی كوتاهی میشود. همه چیز به روز آخر كشیده شده است. من از لطف مسئولان باشگاه سپاسگذارم اما نمیتوانیم تا 12 شب كه مهلت نقل و انتقالات به پایان می رسد؛ برای عقد قرارداد كریمی معجزه كنیم. چون یك قرارداد نیاز به بررسی و هماهنگی دارد.
وی افزود: باشگاه پرسپولیس درست میگوید ما درخواستی مبنی بر دریافت 132.5 قبل از امضای قرارداد با باشگاه پرسپولیس داده بودیم. این موضوع در تمام دنیا مرسوم است كه یك بازیكن قبل از امضای قراردادش پیش قرارداد دریافت كند.
فاضلی درباره اشاره مسئولان پرسپولیس به مهدی رحمتی گفت: پرسپولیسیها باید بدانند سپاهان در سه ساعت با رحمتی به توافق رسید. و به هیچ عنوان كار امروز را به فردا نینداختند اما پول قراردادی كه رحمتی از سپاهان دریافت كرده مثل پرسپولیس است حتی یك ریال هم تغییر نكرد. حالا چون سپاهان با برنامه كارهایش را انجام میدهد من مقصر هستم؟
وی ادامه داد: انصاریفرد و باشگاه پرسپولیس بداند كه من بازیكنانی در بایرن مونیخ دارم كه هیچ وقت درآمد من از آنها قطع نمیشود و همچنین بسیاری از بازیكنان ایرانی شاغل در اروپا زیر نظر من با باشگاهها به توافق می رسد. من فردی هستم كه 2.5 میلیون مارك از طریق مهدی مهدویكیا به باشگاه پرسولیس سودرسانی كردم و این در تاریخ این باشگاه بینظیر است.
فاضلی در جواب سئوالی در خصوص درخواست كریمی درباره رفتن از پرسپولیس در میانه فصل؛تاكید كرد: طبق توافقاتی كه با برخی از مسئولان باشگاه داشتیم اعلام كردیم كریمی میتواند در فصل نقل و انتقالات برای خود تصمیمگیری كند و با دادن مبلغی از این تیم برود كه حدودا فكر میكنم پس از یك سال بود چون پرسپولیسیها میخواستند با كریمی قراردادی دوساله ببندند و این موضوع برخلاف قانون نیست.