وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه خط چشم را حرفه ای بکشیم

چگونه خط چشم را حرفه ای بکشیم

برای فهمیدن این كه چگونه یك خط چشم را به صورت حرفه ای استفاده كنید اول تصمیم بگیرید كه از میان انواع مختلف خط چشم كدام بهتر به پوست شما می‌آید

برای فهمیدن این كه چگونه یك خط چشم را به صورت حرفه ای استفاده كنید اول تصمیم بگیرید كه از میان انواع مختلف خط چشم كدام بهتر به پوست شما می‌آید و قابل استفاده است، سپس فكر كنید به اینكه چه رنگ‌هایی چهره تان را در روز و شب بهتر می‌كند.

انواع خط چشم
خط چشم انواع گوناگونی دارد:
با مداد كشیدن، خط چشم مایع، نمد مالی كردن با یك وسیله نوك تیز، قالب خط چشم مداد ابرو. هر كدام از آن‌ها مزایایی دارند. همه آن‌ها اولویت دارند بر دیگری. هر نوع از خط چشم‌ها نحوه استفاده ی مخصوص به خود را دارد. بنابراین شما باید آن گونه ای را انتخاب كنید كه توانایی استفاده از آن را داشته باشید.

مداد:
استفاده از این نوع خط چشم عادی است و شكلی مردمی دارد. بیشتر زن‌ها استفاده از مداد نرم برای خط چشم بهتر از استفاده از مداد‌های خشن و سخت می‌دانند مداد‌های گران قیمت معمولا نرم و ملایم‌اند و به راحتی با یك اسفنج پاك می‌شوند.
البته ممكن است خط چشم‌های موجود در محل زندگی شما از خط چشم‌های خوب و گران قیمت نباشد اما مطمئنا نرم هستند و با یك پارچه كتون و صابون پاك می‌شوند.

خط چشم مایع:
خط چشم‌های مایع از همه ی انواع خط چشم‌ها خشن تر و خطرناك تر‌اند. این خط چشم‌ها دست‌های محكم و توانایی و مهارت زیادی می‌خواهد بنا براین مهارت و توانایی زیادی می‌خواهد و باید به خوبی تمرین كنید تا نتیجه مورد دلخوه را به دست آورید.
زمانی كه از خط چشم مایع استفاده می‌كنید باید آن را سفت تر از یك مداد بگیرید. این نوع خط چشم برای شب خوب است و مناسب به نظر می‌آید. اگر چه استفاده از خط چشم مایع سخت است اما تعداد زیادی از زنان از این نوع خط چشم برای دور چشمشان استفاده می‌كنند.

قلم خط چشم:
قلم خط چشم و مداد مومی از بهترین كالا‌هایی‌اند كه عرضه شده‌اند. هر دوی آن‌ها چشم گیر تر از مداد به نظر می‌رسند و استفاده آن‌ها از خط چشم مایع راحت تر است. اگر شما یك خط چشم اساسی می‌خواهید بهتر است از قلم یا مداد مومی استفاده كنید.

قالب خط چشم:
قالب خط چشم در اصل برای هنرمندان حرفه ای است و دارای استحكام و به صورت چسبیدن به چشم استفاده می‌شود. در حقیقت شما می‌توانید رنگ خط چشمتان را برای هر یك از دو چشمتان عوض كنید.

چگونگی انتخاب رنگ خط چشم
رنگ سیاه برای خط چشم به همه زنان می‌آید و و بیشتر زنان به رنگ چشم سیاه تمایل دارند. در حقیقت رنگ سیاه، رنگی محكم و قوی برای پوست است. رنگ زغال چوب یا قهوه ای رنگی نرم و ملایم به نظر می‌رسد كه بیشتر زنان در آرایش روز از آن استفاده می‌كنند و اگر پوست و مویی بلوند یا طلایی دارید این یك رنگ مناسب برای شما است. از استفاده كردن از بعضی رنگ‌های روشن برای خط چشم در شب نهراسید. رنگ ارغوانی، سبز و حتی قرمز در شب ، خط چشمی قابل توجه برای شما می‌سازد. زمانی كه شما به باشگاه یا كلوپ می‌روید سعی كنید یكی از این رنگ‌ها را استفاده كنید تا خنده دار تر و جالب تر به نظر برسید. همچنین می‌توانید از خط چشم یا نقره ای در شب استفاده كنید. به علاوه یك قسمت از جط چشم را در گوشه‌ها برای زمانی كه پلك‌های شما خسته می‌شود بلند تر و دراز تر بكشید.
 

بهترین راه برای استفاده از خط چشم
استفاده از خط‌های كوتاه بهتر است از كشیدن یك خط سخت است كه به چشم‌ها آسیب می‌رساند. با یك دست پلكتان را محكم نگه داشته و با دست دیگر به آسانی شروع به كشیدن خط كنید. از وسط پلك چشمتان به سمت گوشه‌های بیرون است. برای ایجاد یك خط چشم با دوام و بلند مداد را در سراسر چشم حركت داده و به پلك بچسبانید.
اگر تصمیم به استفاده از خط چشم درونی دارید از مداد یا مداد مومی استفاده نكنید چون باعث تحریك چشم و عفونت به وسیله ی میكروب‌های موجود در دستان می‌شود، برای این نوع خط چشم بهتر است از خط چشم‌های مایع استفاده كنید.

به چشم‌های گربه نگاه كنید، خط چشم‌های او كمی ارز چشمش به سمت بیرون كسیده و به طرف بالا تغییر جهت داده. این نوع خط چشم نسبت به خط چشم مایع نسبت به خط مایع كمتر چشم گیر است و بیشتر مناسب استفاده در روز است.

شما ضعف چشمانتان را با5 حیله می‌توانید بپوشانید. این 5 نوع خط چشم برای مردم عادی محرمانه است:
– اگر چشمان شما نسبت به هم بسته هستند خط چشمتان را از گوشه داخلی شروع كنید و آن را به سمت گوشه‌های بیرونی چشمتان ادامه دهید.

– اگر چشمان شما خیلی پهن هستند، خط چشمتان را از گوشه داخلی پلك شروع كرده و از ریمل برای مژه‌ها استفاده كنید.

– اگر چشمتان گود است، مژه‌ها خود را بسته نگه داشته و در صورت ممكن خط نازك بكشید.

– چشمان كوچك زمانی بزرگ به نظر می‌رسد كه خط چشم راكمی به سمت بیرون چشم ادامه دهید.

– برای چشمان گرد خط چشم‌ها را مقداری از پلك‌ها به سمت بیرون ادامه دهید.

– اگر شما چشم‌های برآمده یا پف كرده دارید از خط چشم‌های درونی استفاده كنید چون در غیر این صورت خط چشم زیر چشم به نظر می‌آید و چشم برامدگی بیشتری پیدا می‌كند.

– چشم‌های پژمرده برای این كه صاف به نظر برسد باید از خط چشم اوریب استفاده كنید.

– در چشم‌های پیر قسمت بیرونی چشم ضخیم تر به نظر می‌رسد و برای كشیدن خط چشم از برس یا اسفنج استفاده كنید.

– اگر شما چشم‌های بادامی و مناسب دارید كه به چهره تان می‌آید باید در كشیدن خط چشم مهارت زیادی داشته باشید تا خنده دار به نظر نرسید.