وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محصول ضد جوش پرطرفدار

محصول ضد جوش پرطرفدار

محصول ضد جوش پرطرفدار

 

داشتن پوستی که دارای جوش و آکنه است زیبایی را در افراد تحت الشعاع قرار می‌دهد و اعتماد به نفس را در آن‌ها تضعیف می‌کند.

 

به همین منظور کرم‌هایی طراحی شده‌اند که به درمان جوش‌های صورت کمک کرده و در مدت زمانی مشخص پوستی زیبا و بدون جوش را به شما می‌بخشند.

 

یکی از دلایل ایجاد جوش باز بودن منافذ پوست است. کرم‌های ضد جوش با بستن منافذ پوست مانع از ایجاد جوش در پوست و درمان جوش‌های موجود می‌شوند.

 

معرفی چند محصول ضد جوش جدید و پرطرفدار

از بهترین و محبوب‌ترین محصولات آنتی آکنه موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1-کرم ضد جوش لامینین مدل Acnet

کرم ضد جوش لامینین مدل Acnet دارای اثر آنتی سپتیکی بسیار قوی بدون ایجاد حساسیت و تحریک پوستی بوده و با داشتن اثرات کومدولیتیکی در درمان جوش‌های سر سیاه و سر سفید بسیار موثر است.

 

از مهم‌ترین ترکیبات موجود در کرم ضد جوش لامینین مدل Acnet می‌توان به اولئانولیک اسید (نوعی اسید که با جلوگیری از فعالیت الفا 5 ردوکتاز مانع تجمع سبوم (چربی) می‌شود) و NDGA (نوردی هیدروگوارتیک اسید) (نوعی آنتی اکسیدان که با جلوگیری از آسیب سلولی باعث تنظیم رشد و تکثیر سلول‌ها شده و از هایپرکراتوز (افزایش ساخت سلول‌های سطح پوست) و التهاب جلوگیری می‌کند) اشاره کرد.

 

محصول ضد جوش پرطرفدار

 

2-ژل آنتی آکنه و ضد جوش سروینا

برند تجاری سروینا در سال 1388 با هدف تولید محصولات متنوع آرایشی و بهداشتی بر پایه داروهای گیاهی، با همکاری لابراتورهای شرکت پرویتال PROVITAL GROUP اسپانیا کار خود را آغاز نمود.

 

یکی از محصولات بسیار باکیفیت ضد جوش که تولید شده توسط این برند است، ژل آنتی آکنه و ضد جوش سروینا است.

 

اگر پوست چربی دارید که مستعد جوش است، ما استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این ژل برای صورت، گردن، سینه، پشت، شانه‌ها و حتی بازوها که محل اکثر تجمع چربی هستند مناسب است.

 

ژل سروینا از بین برنده التهاب و قرمزی ناشی از ایجاد آکنه و درمان قطعی انواع آکنه است و همچنین تنظیم کننده ترشح سبوم بوده و لایه برداری موثر در سطح و عمق پوست انجام می‌دهد.

 

محصول ضد جوش پرطرفدار

 

3-کرم ضد جوش فیس دوکس مدل Acnesome

این محصول کاهش دهنده فعالیت غدد چربی پوست است و با جلوگیری از رشد باکتری‌های مولد آکنه و کمک به جمع شدن منافذ باز پوست، باعث تسریع در روند بهبودی جوش‌ها و اسکارهای پوستی می‌شود.

 

کرم ضد آکنه فیس دوکس یک فرآورده بسیار موثر جهت درمان پوست‌های چرب و جوش‌دار است.

 

این کرم حاوی ترکیب لیپوزومال عصاره ریشه گیاه آستراگالوس ممبرانوس بوده که باعث تقویت سیستم ایمنی پوست و افزایش جریان خون می‌شود و به پیشگیری و درمان آکنه کمک شایانی می‌کند.

 

محصول ضد جوش پرطرفدار

 

4- ژل ضد جوش موضعی پرودرما

ژل ضد جوش موضعی پرودرما، محصولی فاقد چربی با فرمولاسيون بسيار سبک است که به رفع انواع جوش‌های التهابی، سر سفيد و سرسياه صورت، بينی و پیشانی کمک می‌کند.

 

وجود مواد موثری مانند اسيد ساليسيليک و تارتاريک با اثرات ضد جوش شناخته شده به کنترل ترشح چربی پوست، باز کردن منافذ پوست و پيشگيری از بروز آکنه می‌پردازند.

 

استفاده مداوم از ژل ضد جوش موضعی پرودرما، از تکثیر باکتری‌های ايجادکننده جوش‌های پوستی جلوگیری می‌کند. این ژل ضد جوش‌ دارای آلانتوئين، عصاره آرنيکا و بابونه با خواص ضدالتهابی و التيام بخشی نیز هست.

 

5- سرم ضد جوش و آکنه لافارر مدل Azetinol

سرم پوست مدل Azetinol از محصولات لافارر دارای خاصیت ترمیم کنندگی و روشن کنندگی پوست است و مواد موثری برای رفع آکنه‌های خفیف تا متوسط ولگاریس و بهبود آکنه روزانه نیز دارد.

 

این مواد آزلائیک اسید، عصاره چای سبز، ویتامین آ و ترکیبات ارگانیک هستند که جذب سریعی در پوست دارند و علاوه بر آکنه تغییر رنگ ناشی از آثار به جا مانده از آکنه را نیز برطرف می‌کنند.

 

این محصول حساسیت و خشکی در پوست ایجاد نمی‌کند، دارای ویژگی ضد باکتری، ضد قارچ و ضدالتهاب است و به واسطه داشتن روغن درخت چای یک ضد عفونی کننده طبیعی نیز محسوب می‌شود.

 

استفاده از سرم پوست لافارر مدل Azetinol در فرآیند ترمیم زخم مؤثر بوده و به حذف سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند.

 

6- استیک ضد جوش اوریفلیم حاوی عصاره درخت چای و لیمو

استیک ضد جوش اوریفلیم یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند است.

 

این محصول حاوی عصاره درخت چای و لیمو است که این عصاره‌ها می‌توانند التهاب جوش‌هایی را که بر سطح پوست ظاهر می‌شوند کاهش دهند و در نهایت یک پوست یکنواخت و یکدست را برای شما ایجاد کنند.

 

این محصول می‌تواند ترشح چربی پوست را کنترل کند تا دیگر پوست شما دچار آکنه و جوش نشود.

 

7- کرم پودر فاقد چربی و ضد جوش مای SPF8

این کرم پودر به صورت تیوپی و به حجم 35 میل موجود است و برای خانم‌هایی که پوست‌های چرب و جوش‌دار دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

 

عدم وجود چربی و روغن در این محصول و داشتن SPF 8، به منظور محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.

 

ضمن اینکه پوشش دهی بالا و ماندگاری طولانی مدتی را روی پوست شما به همراه خواهد داشت.

 

این کرم پودر مایع، دارای رنگدانه های بژ روشن است و با داشتن حالتی مات، از ایجاد براقی و درخشش بیش از حد چربی روی پوست جلوگیری می‌کند و شما می‌توانید چه برای مهمانی‌ها و چه سر کار از آن استفاده کنید و صاحب پوستی خوش رنگ و یکدست شوید.

 

وجود ماده‌ای به نام سبومین در این محصول، ترشح بیش از حد چربی پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش‌های سر سیاه و سر سفید و زیر پوستی کاملا جلوگیری خواهد کرد.

 

8- ژل ضد جوش کانبیو مدل Emugel

ژل ضد جوش کانبیو مدل Emugel مناسب برای پوست صورت است و با خاصیت ترمیم کنندگی باعث بازسازی جای جوش شده و استفاده از آن برای انواع پوست پیشنهاد می‌شود.

 

استفاده از این ژل موجب حفظ رطوبت طبیعی پوست شده و بافت پوست را لطیف و مخملی می‌کند؛ همچنین این ژل از بین برنده باکتری‌های مولد آکنه و جوش است و باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می‌شود تا از بروز مجدد آکنه و جوش جلوگیری کند.

 

ترکیبات این محصول فاقد مواد آلرژی‌زا هستند و از ایجاد حساسیت نیز جلوگیری می‌کنند و باعث قرمزی و سوزش پوست صورت نمی‌شوند.

 

این ژل دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی نیز هست که باعث خنثی کردن اثر رادیکال‌های آزاد و اشعه‌های مضر آفتاب بر روی پوست می‌شود.

 

چرا خرید محصولات ضد جوش از موتن رو؟

موتن رو با فراهم سازی بستر امن اینترنتی این امکان را میسر کرده است تا تنها با یک کلیک از منزل و یا محل کار محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

 

مشاوره‌های موتن رو در خدمت شما هستند تا اطلاعات لازم را در مورد خرید اینترنتی محصولات ضد جوش به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.