وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدال خونین سه دختر و یك پسر در خیابان

جدال خونین سه دختر و یك پسر در خیابان

پسر جوان كه مدعی است برای نجات سه دختر از چنگ راننده مزاحم، به كمك آنها شتافته بود ، نمی‌دانست چه سرنوشت تلخی در انتظارش است.

 

به گزارش خبرنگار ایران، سحرگاه سه‌شنبه، مأموران كلانتری 125 یوسف‌آباد با اطلاع از درگیری خونین در یكی از خیابان‌های یوسف‌آباد، خود را به محل حادثه رسانده و یك پسر و سه دختر جوان مجروح را دیدند.یكی از دختران به خاطر جراحت و خونریزی شدید پا، با كمك امدادگران اورژانس تهران به بیمارستان منتقل شد. سه نفر دیگر نیز پس از مداوای سرپایی به كلانتری انتقال یافتند.

در این میان رضا با شكایت از لیلا، ریحانه و نسترن به مأموران گفت: «ساعتی قبل از درگیری برادرم را به خانه‌اش رساندم اما هنگام بازگشت و در طول راه، دختری – اشاره به یكی از دختران – هراسان به طرفم دوید و گفت راننده یك خودرو برای او و دوستانش مزاحمت ایجاد كرده است، بنابراین از من كمك خواست ، با شنیدن این حرف هر سه دختر جوان را سوار خودرو كرده و چند كوچه بالاتر وقتی مطمئن شدم كسی در تعقیب‌شان نیست از آنها خواستم پیاده بشوند اما گفتند باید آنها را تا مقصد برسانم كه قبول نكردم.

بدین‌ترتیب، هر سه با چاقو و زنجیر به من حمله كردند، من هم چاره‌ای جز دفاع ندیدم. با شكایت پسر جوان، هر سه دختر به شعبه نهم دادسرای ناحیه – خارك – منتقل شدند.

این درحالی بود كه هر سه نفر در بازجویی‌ها با شكایت از پسر جوان به بازپرس «مهرآرا» گفتند: «زمان حادثه از خانه یكی از دوستانشان به خانه می‌رفتند كه راننده خودرویی مزاحم‌شان شد همان موقع راننده جوان – شاكی – به كمك‌شان شتافت اما در بین راه او با تهدید چاقو تصمیم داشت آنها را با زور همراه خود ببرد كه درگیر شدند.»

بازپرس پس از شنیدن ادعاهای سه دختر از مأموران كلانتری خواست پس از تحقیق درباره چهار دختر و پسر و كشف حقیقت نتیجه را برای تصمیم‌گیری اعلام كنند.