وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وام میلیونی نصیب جاعلان نشد

وام میلیونی نصیب جاعلان نشد

افرادی كه قصد داشتند با ارائه مدارك جعلی به بانك تسهیلات میلیونی دریافت كنند، توسط كارآگاهان پلیس آگاهی استان كردستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ قنبری رییس پلیس آگاهی استان كردستان در توضیح این خبر، افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این كه فردی اقدام به اخذ تسهیلات با مدارك جعلی از یكی از بانك‌های بیجار كرده است، مراتب در دستور كار قرار گرفت و كارآگاهان اقدام به بررسی صحت و سقم موضوع پرداختند.

وی افزود: پس از اخذ دستورات قضایی و هماهنگی‌های لازم پرونده دریافت تسهیلات از بانك دریافت و مورد بررسی قرار گرفت. در پرونده یكی از مداركی كه توجه كارآگاهان را به سبب جعلی بودن به خود جلب كرده بود، جواب استعلامی بود كه بانك از شهرداری انجام داده بود و آن عبارت بود از این كه آیا املاك مورد نظر حائز شرایط ارائه تسهیلات هست یا خیر.

انجام آزمایشات فنی بر روی مدارك در اداره تشخیص هویت جعلی بودن آن را محرز كرد، لذا كارآگاهان فرد درخواست كننده تسهیلات را دستگیر و به تحقیق از وی پرداختند.

رییس پلیس آگاهی استان كردستان گفت: متهم كه در برابر دلایل علمی راه فراری نداشت، اظهار كرد كه برای تكمیل مدارك در بانك جهت دریافت تسهیلات ‌باید شهرداری ملك را بابت دریافت وام تایید می‌كرده، اما به سبب این كه ملك هیچ‌گونه شرایطی را برای دریافت وام نداشت، شهرداری برگه‌ای مبنی بر نداشتن شرایط در جواب استعلام بانك صادر كرد. من نیز از طریق یكی از آشنایانم اقدام به جعل و تغییر قسمت‌هایی از نامه كه در آن ملك را دارای مشكلات فنی معرفی می‌كرد، كردیم. در پی اعترافات متهم، همدست وی نیز شناسایی و دستگیر و به بزه انتسابی خویش اعتراف كرد.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ قنبری گفت: در نهایت پس از تكمیل پرونده‌ متهمان در اختیار دادسرا قرار گرفتند.