وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سارقان «سه دقیقه‌ای» دستگیر شدند

سارقان «سه دقیقه‌ای» دستگیر شدند

دو سارق كه اقدام به سرقت قطعات خودرو (انژكتور) در سطح شهرستان اسلام‌شهر می‌كردند، پس از دستگیری از سوی پلیس به 90 فقره سرقت اعتراف كردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سیداحمد میری فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر درباره جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو (انژكتور) در سطح شهرستان اسلامشهر، تحقیقات فنی و پلیسی ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

 

وی ادامه داد: ماموران در جریان تحقیقات خود پس از چندی سرانجام دو سارق به نام‌های «مهدی ش» و «ابوالفضل م» كه به شیوه‌های مختلف اقدام به سرقت دستگاه‌های ‌انژكتور خودروهای مختلف در سطح شهرستان می‌كردند، را شناسایی و در یك عملیات غافلگیرانه افراد مورد نظر را دستگیر كردند.

سرهنگ میری اضافه كرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به 90 فقره سرقت، درباره شیوه و شگرد خود نیز اظهار كردند كه در ساعات پایانی شب و با استفاده از تاریكی و خلوتی محل پارك خودروها، پس از تخریب قفل در خودرو و باز كردن كاپوت آن، در مدت سه دقیقه اقدام به سرقت انژكتور خودرو می‌كردند.

به گفته وی، با توجه به اعترافات متهمان، در این رابطه دو مالخر به نام‌های «مصطفی ب» و «میكائیل م» كه در قالب تعمیرگاه تخصصی و نمایندگی توزیع و نصب دستگاه‌های انژكتور اقدام به خرید دستگاه‌های سرقتی می‌كردند نیز دستگیر شدند و به خرید 90 دستگاه انژكتور سرقتی به قیمت 90 هزار تومان اعتراف كردند.

رییس پلیس شهرستان اسلامشهر، با اشاره به این كه ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی از محل كار مالخران دستگیر شده 38 دستگاه انژكتور سرقتی را كشف كردند، گفت: افراد دستگیرشده با توجه به این كه نمایندگی پخش و نصب این دستگاه‌ها را در اسلامشهر داشتند، دستگاه‌های مسروقه را به جای دستگاه‌های معیوب در خودروهای مشتریان نصب و از شركت خودروسازی مربوطه طبق فاكتور، قیمت واقعی دستگاه را دریافت می‌كردند و یا این‌كه یك‌ دستگاه اصلی و فابریك را تحویل می‌گرفتند‌.

وی با بیان این كه تاكنون 62 تن از شاكیان این پرونده شناسایی شده‌اند،‌ افزود: متهمان دستگیرشده با قرار قانونی روانه زندان شدند و همچنین تعمیرگاه موردنظر نیز از سوی پلیس تعطیل و پلمپ شد، این در حالیست كه تلاش پلیس جهت كشف مابقی سرقت‌های احتمالی و شناسایی دیگر شكات این پرونده ادامه دارد.