وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تبانی پدر و نامادری برای قتل كودك سه ساله

تبانی پدر و نامادری برای قتل كودك سه ساله
در پی فرار پدر كودك، ماموران به موضوع مشكوك شده به تحقیق از 2 زن پرداختند كه مادر كودك گریه‌كنان راز قتل كودكش را برملا كرد.

پدر سنگدل كه با تبانی زن دوم خود، 2 كودكش را شكنجه كرده و مرگ یكی از آنها را رقم زده بود، تحت تعقیب پلیس استان تهران قرار گرفت و با دستگیری همسرش، تحقیقات ویژه در این زمینه آغاز شده است.

روز یازدهم مهرماه امسال، مامور حراست یكی از بانك‌های ساوجبلاغ با مركز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از حضور 2 زن و یك مرد كه كودك فوت شده‌ای را به بانك آورده بودند، خبر داد.

پس از این تماس، ماموران انتظامی استان به بانك اعزام شدند و پی بردند گفته‌های مرد تماس گیرنده صحت دارد. بنابراین آنها را به مركز پلیس انتقال دادند و پسر 5/3 ساله به نام سعید را به بیمارستان منتقل كردند . پزشكان در بررسی وضعیت كودك متوجه شدند او بر اثر شكنجه جسمی دچار خونریزی داخلی شده و جان باخته است و آثار سوختگی و آزار و اذیت با سیخ داغ و سیم برق روی بدن او دیده می‌شود كه نشان می‌دهد او بدفعات مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته است.

با مشخص شدن موضوع، جسد كودك به پزشكی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد. مرد جوان خود را خداداد و پدر كودك و آن دو زن، یكی خود را مادر كودك و دیگری زن دوم مرد جوان معرفی كرد.

پدر كودك در اظهاراتش به پلیس گفت: فردی به خاطر اختلاف مالی با من، پسرم را ربود و به شهرستان انتقال داد و من و خانواده‌ام موفق به نجات وی نشدیم تا این كه چند ساعت قبل، فردی ناشناس در خانه‌‌مان را در قلعه‌ چندار – كوهسار – به صدا درآورد. وقتی در را باز كردم، با پسرم كه بد حال بود، روبه‌رو شدم و او را برای درمان به بیمارستان انتقال دادیم، اما پولی برای بستری كردن وی نداشتم. به این ترتیب، همراه 2 همسرم به بانك رفتیم تا مبلغی پول از حسابم برداشت كنم كه مامور حراست بانك پس از مشاهده فرزندم گفت او نفس نمی‌كشد.

ماموران پس از شنیدن اظهارات وی به تحقیق از 2 همسر وی پرداختند كه آنها گفته‌های وی را تایید كردند.

فرار پدر سنگدل از مركز پلیس

در همین موقع، پدر كودك همراه پسر یكساله‌اش برای آوردن مبلغی پول و مدارك هویتی خود و خانواده‌اش از مركز پلیس خارج شد اما دیگر به مركز پلیس برنگشت. در پی فرار پدر كودك، ماموران به موضوع مشكوك شده به تحقیق از 2 زن پرداختند كه مادر كودك گریه‌كنان راز قتل كودكش را برملا كرد.

راز قتل كودك

مادر كودك در اظهاراتش به پلیس گفت: 8 سال قبل با شوهرم در افغانستان ازدواج كردم و ثمره آن 2 پسر 3.5 و 5 ساله است. شوهرم 4 سال قبل برای یافتن كار به ایران سفر كرد و در قلعه چندار كوهسار ساوجبلاغ ساكن شد و با یك زن ایرانی به نام معصومه ازدواج كرد و صاحب فرزند شد. بعد او من و 2 فرزندم را هم برای ادامه زندگی به خانه‌اش در ایران آورد و یكی از اتاق‌های خانه را به ما داد.

وی ادامه داد: از همان موقع، بدرفتاری شوهر معتادم و همسرش با من و فرزندم آغاز شد و بدفعات آنها مرا در خانه‌ام حبس و كودكانم را در اتاق زندانی می‌كردند و آنها را با سیم برق و كابل كتك می‌زدند یا با سیخ داغ، بدن نحیف آنها را می‌سوزاندند و التماس و گریه من برای نجات آنها بی‌فایده بود. از یك ماه قبل، شكنجه‌ها بیشتر شد تا این‌كه روز حادثه، شوهرم و زنش به همراه پسر خردسالم كه بشدت بدحال بود از خانه بیرون آمدند و مرا از اسارتگاهم خارج كردند و با ادعای این كه كودكم بیمار است، قصد انتقال او را به بیمارستان داشتند كه در میانه راه متوجه شدم فرزندم نفس نمی‌كشد و شوهرم مرا با تهدید به قتل مجبور به سكوت كرد.

به دنبال اظهارات این زن، هووی وی هم مورد بازجویی قرار گرفت و ادعا كرد، شوهرش كودكان را شكنجه داده و یكی از آنها را به قتل رسانده است.

بنا بر این گزارش، معصومه هووی جوان با قرار قانونی بازداشت شد و تحقیق برای دستگیری پدر فراری ادامه دارد.