وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سه روز تا آغاز جام جهانی و اعتراض ایران به فیفا

سه روز تا آغاز جام جهانی و اعتراض ایران به فیفا
به گزارش عصر ایران، بازیکنان، مربیان و کادر همراه تیم فوتبال زیر 17 سال ایران بیش از سه ساعت در فرودگاه شهر لاگوس نیجریه برای سفر به شهر کالابار معطل شدند که همین مسئله اعتراض مسئولان این تیم به نماینده فیفا را به همراه شد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال زیر 17 سال کشورمان پس از دو پرواز تهران – دوحه و دوحه – لاگوس که تقریبا در حدود 10 ساعت به طول انجامید عصر چهارشنبه در میان استقبال پرشور مسئولان سفارت ایران در کشور آفریقایی نیجریه و جمعی از ایرانیان مقیم این کشور، وارد لاگوس شدند.

در این بین اما تاخیرهای بوجود آمده توسط نمایندگان فیفا در سفر این تیم از شهر لاگوس به کالابار باعث خستگی ملی پوشان و ناراحتی مسئولان نماینده کشورمان در جام جهانی نوجوانان شد و در نهایت آنها به "نلو ویگان"، مسئول هماهنگی فیفا اعتراض کردند.

ابتدا در زمان تحویل گرفتن وسایل و همچنین در نهایت هماهنگی برای سفر هوایی از لاگوس به کالابار که برنامه‌ریزی آن توسط مسئولان فیفا انجام شده بود، تیم ایران بیش از 3 ساعت در محوطه فرودگاه معطل شد که نماینده فیفا در پاسخ به این اعتراض مشکل در خطوط هوایی نیجریه را عامل تاخیر در ساعت پرواز عنوان کرد.

البته وی از مسئولان تیم ایران عذرخواهی و تاکید کرد به خاطر محدودیت پرواز، مجبور است ابتدا تیم مقدمات سفر تیم نیوزلند به شهر "انوگو" را فراهم کرده و سپس تیم نوجوانان ایران را راهی کالابار کند.
بدین ترتیب کاروان نوجوانان ایرانی در شرایطی که ساعت بلیط سفرشان از لاگوس به کالابار 15:30 بود، ساعت 18 ابتدا به شهر "انوگو" و سپس به کالابار سفر کردند. شاگردان علی دوستی در نهایت ساعت 21:45 چهارشنبه شب وارد شهر کالابار نیجریه، محل برگزاری مسابقات گروه B جام جهانی نوجوانان شدند.