وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هفت آب میوه شفابخش

هفت آب میوه شفابخش
كارشناسان تغذیه 7 نوع آبمیوه شفابخش را نام برده‌اند كه تاثیر زیادی بر سلامت انسان دارد. 
متخصصان این 7 آب میوه‌ شفابخش را به این شرح نام‌ برده‌اند:

1- آب انار: مملو از آنتی اكسیدان است و مانع بسته شدن عروق قلبی و بروز سرطان پروستات می شود، آب انار مملو از ویتامین A,C,E و فولیك اسید است.

2- آب پرتقال: محافظ سیستم ایمنی بدن است و مانع كم خونی می شود.و بهترین منبع ویتامین C و سرشار از فولیك اسید است.
محققان به خانمهای باردار توصیه می كنند نوشیدن آب پرتقال را فراموش نكنند.خوردن آب پرتقال با غذا جذب آهن را آسان تر و نوشیدن یك لیوان آب پرتقال در روز همچنین از بروز آرتروز جلوگیری می كند.

3- آب گریپ فروت: حافظ سیستم ایمنی بدن و سرشار از ویتامین C است.سرشار از بتاكاروتن است و این خاصیت باعث محافظت پوست از اشعه های مضر می شود.

4- آب سیب: پرانرژی و محافظ عضله قلب است.

5- آب آناناس: برای هضم غذا مفید است.به هضم پروتئین های سنگین كمك میكند.حاوی قند و بسیار پر انرژی است. هر 100 میلی لیتر آب آناناس ، حاوی 11 میلی گرم ویتامین C است.

6- آب گوجه فرنگی: برای سلامت مردان و لاغر شدن مفید است.هر 250 میلی لیتر آب گوجه فرنگی، 50 كالری ارزش غذایی دارد و باعث تقویت مویرگ ها می شود.

7- آب زغال اخته: از التهاب مثانه جلوگیری می كند و باكتری های مضر موجود در مثانه را از بین می برد. همچنین باعث كاهش خطر عفونت‌های ادراری میشود.آب زغال اخته مملو از ویتامین C است.
محققان همچنین توصیه می كنند آبمیوه را با غذا و یا پس از غذا میل كنید. اسید میوه به مینای دندان آسیب میرساند، بنابراین بلافاصله پس از نوشیدن آبمیوه مسواك بزنید.حداقل نیم ساعت پس از نوشیدن آبمیوه ها مسواك بزنید تا مینای دندانتان آسیب نبیند.