وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بهترین هنرمند سال 2009

بهترین هنرمند سال 2009
اتحادیه تبلیغات هالیوود «جیمز كامرون» را به عنوان بهترین هنرمند سال 2009 سینمای آمریكا انتخاب كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم جوایز اتحادیه تبلیغات‌گران هالیوو در بیانیه رسمی كه روز گذشته صادر شد، «جیمز كامرون» را شایسته دریافت این جایزه اعلام كرد.

بنابراین گزارش، جایزه اتحادیه تبلیغات هالیوود كه «مرد نمایش بزرگ صنعت سینما» نام دارد در چهل و هفتمین دوره مراسم سالانه جوایز تبلیغات‌گران هالیوود كه روز پنجم مارس در لس آنجلس برگزار می‌شود، جایزه خود را به فرد برگزیده اهدا می‌كند.
اهدای این جایزه در زمانی صورت می‌گیرد كه فیلم جدید این فیلمساز به نام «آواتار» بعد از 12 سال دوری از دنیای سینما به روی پرده رفته است.
مسئولان این اتحادیه به دلیل اینكه كامرون توانسته در فیلم‌های خود فانتزی و واقعیت را در هم بیامیزد و فیلم‌های تازه‌ای را خلق كرده و در معرض دید تماشاگران سینما در سراسر جهان قرار دهد، انتخاب كرده‌اند.
تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند به احتمال زیاد اكران عمومی فیلم جدید جیمز كامرون در اهدای جایزه وی بی‌تاثیر نبوده است.
جیمز كامرون در طول 20 سال فعالیت سینمایی خود تعدادی از مطرح‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما را كارگردانی كرده است كه از جمله این فیلم‌ها می‌توان به 2 قسمت اول و دوم فیلم ترمیناتور و قسمت دوم فیلم «دیوانه» اشاره كرد.
همچنین «تایتانیك» ساخته قبلی جیمز كامرون با فروشی 600 میلیون دلاری لقب پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای آمریكا را از آن خود كرده است كه 12 سال پیش به نمایش عمومی درآمد.
در طول این سال‌ها جیمز كامرون هیچ فیلم جدید بلند سینمایی را كارگردانی نكرد و فقط به ساخت چند فیلم مستند اكتفا كرد.
آواتار كه هفته گذشته در سینماهای آمریكای شمالی اكران عمومی شد، توانست در 3روز اول نمایش خود بیش از 77 میلیون دلار فروش كند.
اتحادیه تبلیغات‌گران هالیوود كه جایزه امسال خود را به جیمز كامرون می‌دهد همچنین اعلام كرد كه «ارنست بورگناین» بازیگر قدیمی سینما را برای دریافت جایزه ویژه این اتحادیه انتخاب كرده است. این جایزه به خاطر یك عمر فعالیت پرثمر هنری به این بازیگر قدیمی سینما اهدا می‌شود.