وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

محرومیت مادام العمر 3 ورزشكار ایران

محرومیت مادام العمر 3 ورزشكار ایران
به گزارش ایسنا، ناصر پورعلی فرد پس از مجمع انتخابات ریاست این فدراسیون و ابقایش در این پست در مورد تعلیق فدراسیون پرورش اندام ایران از سوی فدراسیون جهانی این رشته گفت:
این گفته‌ها دروغ محض است و ایران تعلیق نیست. مسوولان رسیدگی به این امر سازمان تربیت بدنی و كمیته ملی المپیك هستند و اگر تعلیقی باشد باید ابتدا با آنها مكاتبه شود و نه با هیچ فرد دیگری.
وی افزود: برای فدراسیون و مسوولان ورزش مهم مدرك و قانون است، ما برای هر مدركی كه به صورت شفاف ارائه شود جواب می‌دهیم. هر كسی هم مدركی دال بر تعلیق فدراسیون دارد اعلام كند. ما از حق قانونی خود و برای حافظ منافع ایران تلاش می‌كنیم.
رییس فدراسیون پرورش اندام با اشاره به اینكه فدراسیون بین‌المللی پرورش اندام (IFBV) به نامه‌ های ایران پاسخی نداده است، گفت: كار آنها قانونی و حقوقی نیست، به همین دلیل جرات نمی‌كنند كه به نامه‌های ما پاسخ ندهند. تعلیق بودن فدراسیون ایران ساخته و پرداخته چند ورزشكار یا افراد شناخته شده است. ضمن آن كه فدراسیون جهانی و آسیایی باید افتخار كنند كه ایران در مسابقات آنها شركت كند.
وی ادامه داد: فدراسیون بین‌المللی به پنج ورزشكار قطر به خاطر دوپینگی‌ بودن اجازه شركت در مسابقات را نداد اما به یك باره چند ماه بعد همین ورزشكاران در مسابقات جهانی با اجازه همان فدراسیون شركت كردند. چنین فدراسیونی كه قانون را نقض می‌كند چطور می‌تواند حافظ منافع ورزشكاران در جهان باشد.
پورعلی فرد در مورد شركت تیم ایران در مسابقات جهانی و ملاك تشخیص این كه چه مسابقاتی جهانی است و اعتبارات بیشتری دارد، گفت: فدراسیون برنامه‌هایش را به شورای برون‌مرزی سازمان تربیت بدنی اعلام می‌كند و هر آنجا را كه آنها تشخیص دهند شركت می‌كند حتی اگر با یك ورزشكار باشد.
وی در مورد شركت چند ورزشكار ایرانی با پرچم دیگر كشورها در مسابقات مختلف گفت: تعداد این ورزشكاران اندك است و شاید از تعداد انگشتان دست تجاوز نكند، معروفترین آنها علی تبریزی است كه وی قبل از تشكیل فدراسیون پرورش اندام هم در تیم قطر شركت می‌كرده و ارتباطی به ما ندارد. در مورد سه ورزشكار دیگر هم این سه نفر به صورت مادام العمر از پرورش‌اندام محروم هستند چرا كه دوپینگ آنها مثبت بوده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه پرورش اندام ایران به حدی رسیده است كه می‌تواند در یك زمان سه یا چهار تیم ملی در سطح آسیایی داشته باشد. این یعنی رشد پرورش اندام ایران. ایران در سطح آسیا بیشترین ورزشكار را دارد چطور می‌خواهند با چنین توانایی برخورد كنند.
رییس فدراسیون پرورش اندام تاكید كرد: اجازه نخواهیم داد كه ورزشكاری به نام ایران در مسابقات برون مرزی شركت كرده و دوپینگش اعلام شود كه مجبور شوند بعد از آن مدال را از ما بگیرند. این آبروریزی بزرگی است، برای اینكه چنین مشكلی پیش نیاید به شدت با دوپینگ مبارزه می‌كنیم. برای ما هیچ ورزشكاری فرق نمی‌كند، همه باید قوانین را رعایت كنند.