وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حمله به دفتر امام جمعه یزد توسط عده‌ ای ناشناس

حمله به دفتر امام جمعه یزد توسط عده‌ ای ناشناس
به گزارش مهر،‌ این اقدام توسط عده ‌ای ناشناس و به دنبال وقایع اخیر صورت گرفته است. دفتر حجت‌ الاسلام محمدعلی صدوقی، پیش از این دفتر پدر بزرگوار ایشان، چهارمین شهید محراب آیت‌الله صدوقی نیز بوده است.

تحقیقات نیروی انتظامی برای شناسایی افرادی که این اقدام را انجام داده‌اند ادامه دارد.

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد امروز با صدور بیانیه ‌ای این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: "امروز در برابر قدرتهایی هستیم که در خارج و داخل سعی در طرح‌ ریزی علیه نهضت اسلامی و شکست جمهوری اسلامی دارند و این بار اصل ولایت‌ فقیه را مورد هدف قرار داده ‌اند.

توهین به نماینده‌ ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اقدامی بود که از سوی چند تن از مخالفان رهبری انقلاب و نماینده ایشان اتفاق افتاد.

آنان که در حوادث چندماه گذشته ناکام مانده ‌اند و اقدامات هوشیارانه مردم درالعباده یزد را در حمایت از رهبری نظاره ‌گر بوده‌ اند، این‌ بار در اقدامی برنامه ‌ریزی شده برای چندمین بار سعی در اختلاف بین ولایتمداران این دیار را داشتند و با هتک حرمت به نماینده ولی‌ فقیه،‌ کوشیدند تا یک جریان تازه ‌ای ایجاد کنند اما باید بدانند که خیالهای باطل را در ذهن‌های خود می‌ پرورانند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد ضمن محکوم کردن این اقدام قبیحانه از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان یزد انتظار دارد تا ضمن شناسایی این هتاکان، قاطعانه با آنها برخورد کنند."